Smoothie cu antioxidanti

Ingrediente:
 
un kiwi
o jumatate de cana de cuburi de ananas (proaspete sau din conserva, dupa gust)
o banana
un sfert de cana de ceai verde foarte concentrat, fara zahar
cuburi de gheata
 
Mod de preparare: miezul de kiwi, ananasul si banana se pun in blender si se adauga ceaiul verde, neaparat fara zahar si indulcitori, si pe cat posibil ceai verde bio. Se adauga cuburile de gheata si se mixeaza pana cand toata compozitia este fluida. Se serveste imediat.

Foto: pdpics.com

Articole asemănătoare

  • Smoothie cu spanac, mere, pere si avocado

    Un amestec de verde, gust de fructe, vitamine si energie, cu o culoare proaspata si intensa, este un smoothie care ne revigoreaza si ne ajuta sa fim in forma.

  • Smoothie cu ghimbir, scortisoara si seminte de chia

    Un smoothie cu vitamina C si B, Omega 3 si numerosi nutrienti, un gust delicios cu tuse exotice si multa energie.

  • Smoothie cu ardei rosu, seminte de in si citrice

    Mai mult decat o bautura sanatoasa, este un smoothie cu multa vitamina C, fibre si antioxidanti, perfect pentru fiecare zi sau pentru perioadele in care facem efort fizic intens. Si in plus ne ajuta sa avem un sistem imunitar mai puternic.

  • Smoothie cu ghimbir si caise

    Poate ca initial combinatia dintre caise si ghimbir ar putea parea nepotrivita, dar este un smoothie cu un gust dulce, placut, cu note orientale.

  • Smoothie cu castraveti si verdeata

    Un amestec de iaurt, castraveti si multa verdeata proaspata, detoxifiant si plin de vitamine, recomandat mai ales daca faceti efort fizic sau aveti nevoie de un smoothie cu note mediteraneene.