Demo magazin virtual Publicitate:

boli plamani

Sucul de ridichi negre si rosii

Sucul de ridichi negre si rosii Sucul obtinut din ambele tipuri de ridichi are un miros destul de greu de suportat, din cauza unor substante sulfuroase care se disperseaza in timpul prepararii acestui suc.

Siropurile naturiste binefacatoare

Siropurile naturiste binefacatoare Siropurile din plante reprezinta remedii naturiste la care apelam atunci cand avem nevoie, acestea aducandu-ne beneficii nenumarate in ceea ce priveste sanatatea organismului nostru.

Vitamina B12

Vitamina B12 se gaseste doar in alimentele de origine animala: carne - mai ales in ficat, lapte, produse lactate, oua, precum si in fructele de mare: crabi, stridii, scoici

Combaterea patogenilor prin tratamente cu fungicide

Combaterea patogenilor daunatori plantelor prin tratamente cu fungicide este cea mai cunoscuta si cea mai practicata metoda.

Salata naturista

Salata naturista O excelenta salata care nu trebuie neaparat sa fie mancata cu alt fel de mancare.

Zinc

Raceala si vitaminele

Gaseste-ti echilibrul

Gaseste-ti echilibrul Echilibrul consta intr-o justa impartire intre orele pe care le consacram serviciului, cele pe care le inchinam somnului si cele pe care le dedicam distractiilor. Cum ziua nu are decat 24 de ore, vechea regula a celor 8 ore / 8 ore / 8 ore ramane inca orarul cel mai echilibrat si cel pe care ar trebui sa-l si adoptam.

Gradina Botanica a Institutului de Cercetari Biologice, Jibou

Gradina Botanica a Institutului de Cercetari Biologice, Jibou Grdina Botanic din Jibou a fost nfiinat n 1968 ca baz didactic. Grdina ocup o suprafa de 24 ha pe vestigiile unui vechi parc de agrement din preajma castelului medieval, fost reedin nobiliar a familiei Wesselnyi.

Dulceata de piersici

Ingrediente: 1 kg piersici, cintarite dupa ce au fost curatate de coaja

Compot de cirese

Ingrediente: 3 kg visine sau cirese sau combinate intre ele, 1 kg zahar

Beneficiile nutritive ale bananei

Beneficiile nutritive ale bananei Datorita continutului impresionant de potasiu, bananele sunt recomandate de doctori pacientilor cu lipsa de potasiu. O banana mare (25 cm) contine 602 mg potasiu si numai 140 calorii, 2 g proteine, 4 g fibra si 36 g carbohidrati. Nu este de mirare ca banana este considerata un aliment important pentru sanatatea copiilor.