Demo magazin virtual Publicitate:

combinatii de alimente in timpul mesei

Seleniul si efectele sale asupra sanatatii

Seleniul si efectele sale asupra sanatatii Importanta acestui oligoelement nu trebuie judecata dupa cantitatea zilnica recomandata. Pe masura ce comunitatea stiintifica observa actiunea seleniului, se constata formidabila sa importanta in realizarea functiilor vitale ale organismului.

Spagheti bologneze

Ingrediente: spaghetti 500g, carne tocata 400g, morcovi 3, ceapa 2, rosii 500g

Supa crema de broccoli si morcovi

Supa crema de broccoli si morcovi Iata o supa usoara si foarte buna mai ales pentru cei care tin regim de slabire. Naturala si cu putine calorii.

Gulii umplute

Gulii umplute Acest fel de mancare este foarte gustos si extrem de sanatos pentru cei care au probleme cu stomacul.

Acidul folic sau vitamina B9

Acidul folic sau vitamina B9 Necesitatile corpului nostru sunt pe deplin satisfacute printr-o alimentatie echilibrata: legume verzi, sparanghel, spanac, varza, ca si porumb, morcov, fasole verde, caise, banane, portocale, mazare.

Ciorba de fasole boabe

Ingrediente: 150-200 fasole boabe, morcov, patrunjel, o ceapa

Ingrijirea orhideelor

Ingrijirea orhideelor Orhideea este una dintre cele mai frumoase si usor de recunoscut flori din lume, fiind o adevarata regina pentru cultivatorii iubitori de frumos, desi cresterea ei ar putea parea foarte dificila pentru multi.

Inlocuirea alimentelor concentrate si hipercalorice

Inlocuirea alimentelor concentrate si hipercalorice Sucurile de fructe si legume avand valoare energetica redusa, pot inlocui alimentele concentrate si hipercalorice, reducand astfel substantial nivelul energetic al ratiei alimentare, fara a diminua insa volumul mesei.

Mierea si sanatatea

Mierea, indulcitorul natural, este redescoperita sub forma unei noi surse de energie, care ofera si o combinatie unica de beneficii nutritionale.

Cum aflati ce pamant aveti in gradina ?

Cum aflati ce pamant aveti in gradina ? Daca doriti sa aflati in ce proportii si din ce este alcatuit solul din gradina dumneavoastra, va propunem un test extrem de simplu, care poate fi efectuat intr-un timp util si fara costuri.

Conserve pentru placinta

Ingrediente: Prune brumarii de toama, cirese sau visine, zahar (100 g la 1 kg fructe)

Wagener premiat

Pomul este de vigoare slaba, rodeste pe ramuri scurte. Fructele foarte variate ca marime chiar pe acelasi pom, au forma turtita...