Demo magazin virtual Publicitate:

cura struguri

Proprietatile fructelor si legumelor

Proprietatile fructelor si legumelor Fructele si zarzavaturile au valori nutritive si calorice cunoscute de toti . Este bine de stiut, ca sub raport caloric, de exemplu, 100 de grame de struguri de buna calitate echivaleaza cu o cantitate similara de carne slaba de vaca sau de peste. In acelasi timp, merita sa stiti ca banalul cartof se constituie in materia prima a celei de-a doua paini a spetei umane.

Principalele proprietati ale sucurilor de fructe si de legume

Principalele proprietati ale sucurilor de fructe si de legume Actiunea nutritiva si energetica, asadar calorica, este cu atat mai mare cu cat suportul glucide este mai bine reprezentat. Astfel 100 ml suc de ananas ne furnizeaza 54 de calorii, 100 g portocale 49 de calorii, 100 g mere 52 de calorii, iar 100 g struguri intre 76 - 99 calorii.

Inlocuirea alimentelor concentrate si hipercalorice

Inlocuirea alimentelor concentrate si hipercalorice Sucurile de fructe si legume avand valoare energetica redusa, pot inlocui alimentele concentrate si hipercalorice, reducand astfel substantial nivelul energetic al ratiei alimentare, fara a diminua insa volumul mesei.

Vitamine si minerale in fructe si legume

Vitamine si minerale in fructe si legume In compozitia fructelor si legumelor intra in primul rand apa, si anume, in proportie de 80-90%. Bogat reprezentate sunt si glucidele si levuloza, care sunt foarte folositoare pentru organismul uman.

Reduceti stresul cu numai cateva exercitii Qigong

Reduceti stresul cu numai cateva exercitii Qigong La sfarsitul unei zile haotice mai aveti timp ca sa va intindeti spatele confortabil, sa va linistiti foamea sau sa va relaxati pentu a scapa de durerea de cap? Va prezentam in continuare cateva sfaturi si exercitii pentru a ramane flexibili si calmi intreaga zi, cu ajutorul unei practici vechi chinezesti - Qigong.

Salata de castraveti orientala

Salata de castraveti orientala 1/2 conopida, 1 telina, 1 mar, 2 felii ananas...

Dieta macrobiotica urmata de Madonna

Antrenorul sau personal Kim Lee, spune ca la 47 de ani are trupul unei adolescente de 25 ani.

Cateva lucruri despre cafea

Cafeaua a fost descoperita in Africa de Est, in actuala Etiopie.

Semanatul in rasadnita

Semanatul in rasadnita se poate face in randuri sau printr-o imprastiere cat mai uniforma.

Ingrijirea rasadurilor

Ingrijirea rasadurilor Pana la rasarire, rasadnita se tine acoperita cu geam si rogojini. Imediat ce plantele incep sa apara, se inlatura rogojinile pentru a lasa lumina sa patrunda.

Maioneza naturista

Maioneza naturista 2 galbenusuri crude, sare, lamaie, putin mustar, cateva linguri de ulei de masline

Clasificarea alimentelor

Alimentele contin elemente organice : proteine, glucide, si lipide, dar si saruri minarale, vitamine, apa si materii nedigerabile (fibre).

Aranjamente de Craciun

Aranjamente de Craciun Poti pune acest aranjament pe masa de Craciun. Pune pamant intr-un bol, infige apoi crengute de brad si impodobeste-le.

Vitamina B1

Fosfor

Acest element chimic, care se gaseste in anumite alimente, este absorbit in intestin si se raspandeste in organism sub forma de fosfat.

Dieta Zen

Aceasta reteta reduce in acelasi timp si stresul acumulat la servici sau acasa si va ajuta sa scapati de kilogramele in plus.

Fier

De o importanta capitala pentru echilibrul sangvin, fierul este mineralul care ar trebui sa trezeasca atentia indeosebi tinerelor femei.

Tratarea inflamatiilor sinusurilor paranazale

Tratarea inflamatiilor sinusurilor paranazale Sinusurile paranazale pot conduce la o raceala daca nu sunt tratate inca de la primele simptome.

Bolile plantelor

Bolile plantelor Exista doua tipuri de agenti capabili sa cauzeze boli la plante: abiotici si biotici, adica factori fara viata si factori vii. In mediul natural, nu este neobisnuit ca plantele sa fie afectate atat de factori biotici, cat si abiotici si este greu de stabilit care a intervenit in primul rand.

Supliment din ulei de peste

Supliment din ulei de peste Suplimentul din ulei de peste are numeroase intrebuintari, fiind o investitie buna pentru sanatatea dumneavoastra.

Melatonina, somniferul natural

Melatonina, somniferul natural De acum va puteti lua la revedere de la noptile nedormite. Motivul este foarte simplu : melatonina.

Gaseste-ti echilibrul

Gaseste-ti echilibrul Echilibrul consta intr-o justa impartire intre orele pe care le consacram serviciului, cele pe care le inchinam somnului si cele pe care le dedicam distractiilor. Cum ziua nu are decat 24 de ore, vechea regula a celor 8 ore / 8 ore / 8 ore ramane inca orarul cel mai echilibrat si cel pe care ar trebui sa-l si adoptam.

Lasa natura sa-ti calauzeasca viata

Lasa natura sa-ti calauzeasca viata A lasa natura sa-ti calauzeasca viata , constituie cea mai sanatoasa optiune dintre cele care ne-au fost oferite .

Fara stres si insomnie

Fara stres si insomnie Din nefericire ritmul navalnic in care trec orele si zilele depaseste uneori intelegerea noastra. De aceea, devine din ce in ce mai greu sa-ti acorzi timp tie insuti. Alegem uneori sa ne rapim din orele de somn. Incet, pe nesimtite, ajungem cu ''bateriile'' la pamant. Daca nu suntem atenti, ne va fi foarte greu sa le reincarcam...

Hraneste-ti corpul in mod sanatos

Hraneste-ti corpul in mod sanatos Energia noastra principala, primara, cea care ne permite sa ne miscam, sa invatam, cea care ne ajuta sa crestem si care ne vindeca, o obtinem, inainte de toate, din hrana. De cateva ori pe zi, corpul nostru ne cere sa-l hranim. Imediat ce il lipsim de doza sa necesara de energie, problemele incep sa apara: ne simtim slabiti, ineficienti, deseori suntem cuprinsi de dureri de cap sau de indispozitii difuze

  • 1
  • Pagina 2 din 3
  • 3