Demo magazin virtual Publicitate:

dureri

Vitaminele

Fundamentale pentru existenta, vitaminele sunt substante organice necesare proceselor vitale. Pentru ca exista in cantitati infime in alimentele de origine naturala, sunt considerate nutrimente - precum proteinele, glucidele...

Streptocarpella - un streptocarpus aparte

Streptocarpella - un streptocarpus aparte O planta mai putin obisnuita si o minune la fereastra dumneavoastra! In anumite conditii poate inflori pe tot parcursul anului.

Canicula

Canicula Canicula este acum cuvantul la ordinea zilei. In Bucuresti fenomenul este amplificat din pacate de lipsa vegetatiei. Unui cetatean al acestui oras ii revin 17 metri patrati de spatiu verde, in timp ce locuitorii din Munchen sau Viena beneficiaza de 100 de metri patrati de spatiu verde pe cap de locuitor.

Sucurile de fructe

Sucurile de fructe Sucurile de fructe sunt extrem de benefice pentru organism, mai ales daca sunt consumate inainte de mese.

Proprieteti ale legumelor si fructelor

Proprieteti ale legumelor si fructelor Pe langa faptul ca sunt foarte hranitoare si sanatoase, legumele si fructele au o serie de proprietati care nu sunt cunoscute de toti.

Cateva lucruri despre cafea

Cafeaua a fost descoperita in Africa de Est, in actuala Etiopie.

Laptele si sanatatea

Nu toata lumea cunoastele avantajele unei alimentatii bogate in lapte si produse derivate din acesta.

Salata picanta

Salata picanta 1/2 conopida taiata in felii mici, 1 lingura sana, 1 lingura ulei de masline...

Gulii umplute

Gulii umplute Acest fel de mancare este foarte gustos si extrem de sanatos pentru cei care au probleme cu stomacul.

Cura cu grau incoltit

Pentru a observa primele efecte ale consumarii graului incoltit este necesara trecerea a 3 sau chiar 4 saptamani. Stabilizarea efectelor apare, insa, dupa 2-3 luni si 6-12 luni in cazul persoanelor care sufera de afectiuni grave.

Cura cu clorofila

In ciuda aparentei simplitati a procedeului, efectele sale asupra organismului sunt foarte puternice.

Vitamina D

Vitamina D este continuta de pestele gras - hering, sardina, somon - si untura de peste (morun, ton, calcan), galbenus de ou, unt, lapte integral si lactate nedegresate. Vegetalele nu contin aceasta vitamina.

Vitamina E

Uleiurile vegetale bogate in acizi grasi nesaturati: soia, porumb, floareasoarelui, fructele oleaginoase - arahide, seminte de floarea-soarelui etc., germenii de cereale, legumele verzi, spanacul, in special, si rosiile reprezinta principalele surse alimentare de vitamina E

  • Pagina 1 din 2
  • 2