Demo magazin virtual Publicitate:

regimul 13 zile

Bai curative

Bai curative Baile reci si cele racoroase au un efect excitant asupra sistemului nervos si stimuleaza eliminarea excesului de temperatura existenta din organism. Asemenea proceduri sunt recomandate persoanelor sanatoase si antrenate...

Gradinile palatului Schonbrunn

Gradinile palatului Schonbrunn ...sunt cele mai faimoase gradini din Viena. Impreuna cu gradina, adapost pentru prima gradina zoologica din lume (1792), Schonbrunn este un complex reprezentativ pentru arhitectura baroca.

Prepararea compreselor din plante

Prepararea compreselor din plante Aceste comprese naturale si va pot fi de folos in diverse afectiuni.

Proprietatile fructelor si legumelor

Proprietatile fructelor si legumelor Fructele si zarzavaturile au valori nutritive si calorice cunoscute de toti . Este bine de stiut, ca sub raport caloric, de exemplu, 100 de grame de struguri de buna calitate echivaleaza cu o cantitate similara de carne slaba de vaca sau de peste. In acelasi timp, merita sa stiti ca banalul cartof se constituie in materia prima a celei de-a doua paini a spetei umane.

Principalele proprietati ale sucurilor de fructe si de legume

Principalele proprietati ale sucurilor de fructe si de legume Actiunea nutritiva si energetica, asadar calorica, este cu atat mai mare cu cat suportul glucide este mai bine reprezentat. Astfel 100 ml suc de ananas ne furnizeaza 54 de calorii, 100 g portocale 49 de calorii, 100 g mere 52 de calorii, iar 100 g struguri intre 76 - 99 calorii.

Inlocuirea alimentelor concentrate si hipercalorice

Inlocuirea alimentelor concentrate si hipercalorice Sucurile de fructe si legume avand valoare energetica redusa, pot inlocui alimentele concentrate si hipercalorice, reducand astfel substantial nivelul energetic al ratiei alimentare, fara a diminua insa volumul mesei.

Vitamine si minerale in fructe si legume

Vitamine si minerale in fructe si legume In compozitia fructelor si legumelor intra in primul rand apa, si anume, in proportie de 80-90%. Bogat reprezentate sunt si glucidele si levuloza, care sunt foarte folositoare pentru organismul uman.

Reduceti stresul cu numai cateva exercitii Qigong

Reduceti stresul cu numai cateva exercitii Qigong La sfarsitul unei zile haotice mai aveti timp ca sa va intindeti spatele confortabil, sa va linistiti foamea sau sa va relaxati pentu a scapa de durerea de cap? Va prezentam in continuare cateva sfaturi si exercitii pentru a ramane flexibili si calmi intreaga zi, cu ajutorul unei practici vechi chinezesti - Qigong.

Sucul de sfecla rosie

Sucul de sfecla rosie Terapeutul austriac Rudolf Breuss considera sucul de sfecla rosie drept unul din cele mai puternice remedii in tratarea cancerului si a leucemiei.

Sucul de ridichi negre si rosii

Sucul de ridichi negre si rosii Sucul obtinut din ambele tipuri de ridichi are un miros destul de greu de suportat, din cauza unor substante sulfuroase care se disperseaza in timpul prepararii acestui suc.

Proprieteti ale legumelor si fructelor

Proprieteti ale legumelor si fructelor Pe langa faptul ca sunt foarte hranitoare si sanatoase, legumele si fructele au o serie de proprietati care nu sunt cunoscute de toti.

Plante aromatice

Plante aromatice Se mai pot numi mirodeniile lumii europene, sunt ieftine si la indemana oricarei gospodine. Cresc fara pretentii in gradina si ghivece; cu doua-trei pliculete de seminte aveti verdeturi proaspete tot anul. Iar unele dintre ele se inscriu si in categoria plantelor medicinale, fiind folosite si in medicina naturista.

Mierea si sanatatea

Mierea, indulcitorul natural, este redescoperita sub forma unei noi surse de energie, care ofera si o combinatie unica de beneficii nutritionale.

Cafeaua, un risc pentru sanatate?

Cafeaua, un risc pentru sanatate? Cafeaua turceasca, expresso, frappe sau capuccino, fie si o cafeluta la filtru, toate sunt irezistibile pentru majoritatea dintre noi.

Cum sa facem sa infloreasca amaryllis

Cum sa facem sa infloreasca amaryllis Amaryllis este o planta foarte frumoasa si interesanta. Are un aspect exotic si tropical, cu florile sale mari, asemanatore ca forma cu crinul, care cresc pe o tija lunga si dreapta, avand la baza cateva frunze subtiri.

10 beneficii ale morcovilor

Vitamina A este extrem de importanta pentru sanatatea pielii, a parului, a ochilor. Vitamina a ajuta in procesul de crestere, ajutand corpul in lupta cu infectiile.

Salata de ceapa si ridichi

Salata de ceapa si ridichi 4 cepe taiate solzi 10 ridichi de luna, rase 2-3 fire de ceapa verde

Obtinerea rasadurilor de legume

Legumele ce se cultiva mai frecvent prin rasaduri sunt : rosiile, vinetele si ardeii, care au cerinte mai mari in ce priveste caldura si necesita o perioada mai mare de vegetatie pana cand se recolteaza.

Pamantul si fertilizarea plantelor

Pamantul pentru flori se gaseste aproape in toate locurile, de la florarii pana la supermarket-uri, insa nu trebuie sa alegeti la intamplare pamantul.

Ghiveciul si transplantarea plantelor cumparate

Ghiveciul si transplantarea plantelor cumparate Plantele cumparate de la florarii sunt mult mai sensibile o data ajunse in casa dumneavoastra. De aceea este necesar sa le ingrijiti cu multa atentie pentru a va bucura vreme indelungata de acestea.

Vitamina D

Vitamina D este continuta de pestele gras - hering, sardina, somon - si untura de peste (morun, ton, calcan), galbenus de ou, unt, lapte integral si lactate nedegresate. Vegetalele nu contin aceasta vitamina.

Daunatorii plantelor

Paduchele lanos (Pseudococcus sp.) , Paduchele testos (Lecanium sp., Diaphes sp., Saisseia sp.) , Afidele ( Aphis sp., Myzus sp.) sau paduchii (pot fi si verzi, negrii, galbeni sau cenusii), Musculita alba (Trialeurodes vaporariorum) , Tripsul (Thrips sp, Thaeniothrips sp.) , Acarieni (Tetranychus, Rhizoglyphus, Tarsonemus) - acestia sunt doar cativa dintre plantele daunatoare ale pantelor.

Aranjamente de Craciun

Aranjamente de Craciun Poti pune acest aranjament pe masa de Craciun. Pune pamant intr-un bol, infige apoi crengute de brad si impodobeste-le.

Vitamina B12

Vitamina B12 se gaseste doar in alimentele de origine animala: carne - mai ales in ficat, lapte, produse lactate, oua, precum si in fructele de mare: crabi, stridii, scoici

Vitamina B8 sau Vitamina H

Carnea proaspata, legumele si fructele crude (neprelucrate termic sau conservate) sunt necesare pentru aportul zilnic de biotina, ca si drojdia de bere, organele de vita, laptele, produsele lactate