• Recorduri Guiness din lumea plantelor

    Recorduri Guiness din lumea plantelor

    Cea mai lunga pastaie de fasole verde: in 1996 o singura pastaie dintr-o gradina din Carolina de Nord (SUA) a fost masurata cu atentie. Rezultatul? 121,9 cm.

  • Tratamente naturiste cu sfecla rosie

    Tratamente naturiste cu sfecla rosie

    Este recomandata sub forma de suc, fiarta sau coapta pentru a trata anemia, fiind bogata in fier si vitamina C. In plus cei care mananca des sfecla rosie, indiferent de felul in care o prepara, vor avea si un sistem imunitar mai puternic.

  • Trandafirul Gloria Dei

    Trandafirul Gloria Dei

    Soi premiat si foarte apreciat de trandafir bicolor, cu petale galbene cu mici pete roz, delicate si proaspete, Gloria Dei este o alegere excelenta pentru gradini, parcuri, buchete sau aranjamente florale.

  • Sapte ceaiuri medicinale si beneficiile oferite de acestea

    Sapte ceaiuri medicinale si beneficiile oferite de acestea

    Ceaiul de musetel: una dintre cele mai cunoscute si des folosite plante medicinale este folosita de multa vreme in medicina naturista, iar ceaiul fierbinte, cu sau fara indulcitor, aromat si cu gust placut, este recomandat pentru calmarea durerilor de gingii si dinti, ameliorarea durerilor digestive sau a crampelor musculare, dar si pentru tratarea reumatismului sau a indigestiei.

  • Rosiile “Inima de Albenga”

    Rosiile “Inima de Albenga”

    Sunt rosii bune pentru salate, gustari, retete diverse, fiind foarte populare in Italia (de altfel numele vine de la orasul Albenga din regiunea Liguria) si nu numai. Pot fi cultivate pe suprafete extinse sau in gradini cu spatiu redus si in sere

  • Cartofii in medicina naturista

    Cartofii in medicina naturista

    Deliciosi in bucatarie, unde stau la baza multor retete foarte populare (si nu doar sub forma de cartofi prajiti), usor de gasit si satiosi, cartofii pot fi folositi si pentru a trata sau preveni o gama larga de afectiuni.

  • Fructe si legume bogate in fibre

    Fructe si legume bogate in fibre

    Fisticul crud este una dintre cele mai bune surse de fibre vegetale de fibre, cu aproximativ 10 grame de fibre pentru 100 de grame de fistic. La fel de bune sunt si nucile sau migdalele, dar crude si nesarate pentru a va bucura din plin de beneficiile lor.