• Mere coapte cu scortisoara si zahar brun

    Mere coapte cu scortisoara si zahar brun

    Daca merele coapte la cuptor sunt deja un desert clasic, acestea sunt taiate in cuburi, cu sau fara coaja, coapte in tigaie sau o cratita pe masura, si aroma este completata de scortisoara, nucsoara si zahar brun.

  • Salata de cartofi cu muraturi

    Salata de cartofi cu muraturi

    Daca salata de cartofi clasica este deja un fel de care v-ati plictisit, incercati pentru un gust picant sa combinati cartofi, telina si muraturi. Consistenta, cu multe calorii, dar va puteti delecta macar din cand in cand.

  • Fructele pentru sanatate

    Fructele pentru sanatate

    Strugurii: un ciorchine proaspat sau sub forma de suc (un pahar pe zi) si oferim organismului fibre, minerale, o solutie naturala pentru a detoxifia organismul si a-l umple de energie. Sunt recomandati daca vrem sa slabim mai repede sau sa eliminam din apa in exces (au usor efect diuretic), mentin sanatatea pielii, a inimii si a ficatului, ajuta la functionarea rinichilor, si nu in ultimul rand relaxeaza sistemul nervos si ne fac sa fim mai putin afectati de stresul cotidian.

  • Piept de pui cu masline

    Piept de pui cu masline

    Cu influente mediteraneene, este un fel pe care il puteti servi la un pranz relaxat alaturi de prieteni. Nu dureaza mult, dar gustul final merita efortul.