Bautura cu musetel si mirodenii pentru un somn odihnitor

Ingrediente (pentru doua portii) :

1 cana de ceai de musetel, cald
½ cana lapte de migdale sau de soia
1 lingurita de miere
1 praf de scortisoara
1 praf de nucsoara

Mod de preparare: amestecati intr-un bol sau o cana mare ceaiul fierbinte si laptele incalzit pe foc mic spre mediu, amestecandu-le bine (si indepartand pliculetele de ceai de musetel). Cand s-a mai racit se adauga mierea, se amesteca si se imparte in doua portii egale, presarand peste fiecare putina scortisoara si nucsoara rasa.

Foto: publicdomainpictures.net

 

Articole asemănătoare

  • Bautura calda cu musetel si lavanda pentru un somn odihnitor

    Musetelul este un remediu clasic pentru o gama larga de afectiuni, fiind recomandat si pentru a trata insomnia si a asigura un somn mai linistit. Alaturi de lavanda (buna pentru a limita efectele stresului cotidian), putina miere si un lapte vegetal de calitate este o reteta cu gust placut, aromat, dulceag. Se bea o cana inainte de culcare.

  • Smoothie simplu cu nucsoara si lapte vegetal pentru un somn odihnitor

    O reteta pentru o bautura dulce, cu gust de fructe exotice si note de nucsoara, recomandata pentru un somn mai bun pentru ca linisteste si calmeaza intregul organism.

  • Solutii naturiste pentru un somn mai bun

    Ceaiul de musetel (cu sau fara miere, dupa gust) este unul dintre cele mai des intalnite remedii naturiste, fiind folosit pentru a calma durerile usoare de gat si dinti, pentru a calma si relaxa intregul organism si mai ales sistemul nervos, dar si pentru a regla digestia. Dar o cana de ceai de musetel caldut bauta cu 20-30 de minute inainte de ora de culcare ar putea sa va ajute sa aveti un somn mai adanc si mai odihnitor.

  • Cacao fierbinte cu rom si scortisoara

    O cana de cacao fierbinte, eventual cu putina frisca sau scortisoara, este ideala in zilele reci de iarna (si nu numai). Dar in aceasta reteta puteti adauga un rom brun sau alb, simplu sau cu arome si mirodenii, pentru un gust complex, cu note de sarbatoare.

  • Smoothie cu prune si cirese pentru un somn mai odihnitor

    O solutie naturala pentru un somn mai linistit, aceasta reteta ofera corpului melatonina (ciresele bine coapte), aroma usor picanta a ghimbirului (cu antioxidanti si efect antiinflamator) si scortisoara cu aroma ei exotica (calmeaza sistemul nervos), alaturi de fibrele si vitaminele din prune.