Smoothie simplu pentru un somn odihnitor

Ingrediente:

1 banana foarte coapta
1 cana de lapte rece sau cald, dupa gust
1-2 lingurite miere
1 varf de lingurita nucsoara rasa

Mod de preparare: puneti in blender feliile de banana si turnati peste ele laptele rece sau cald, dupa gust. Se pune mierea si se mixeaza, iar la final se presara deasupra nucsoara si se amesteca usor cu o lingurita. Se bea imediat.

Foto: publicdomainpictures.net

Articole asemănătoare

  • Bautura calda cu musetel si lavanda pentru un somn odihnitor

    Musetelul este un remediu clasic pentru o gama larga de afectiuni, fiind recomandat si pentru a trata insomnia si a asigura un somn mai linistit. Alaturi de lavanda (buna pentru a limita efectele stresului cotidian), putina miere si un lapte vegetal de calitate este o reteta cu gust placut, aromat, dulceag. Se bea o cana inainte de culcare.

  • Smoothie simplu cu nucsoara si lapte vegetal pentru un somn odihnitor

    O reteta pentru o bautura dulce, cu gust de fructe exotice si note de nucsoara, recomandata pentru un somn mai bun pentru ca linisteste si calmeaza intregul organism.

  • Solutii naturiste pentru un somn mai bun

    Ceaiul de musetel (cu sau fara miere, dupa gust) este unul dintre cele mai des intalnite remedii naturiste, fiind folosit pentru a calma durerile usoare de gat si dinti, pentru a calma si relaxa intregul organism si mai ales sistemul nervos, dar si pentru a regla digestia. Dar o cana de ceai de musetel caldut bauta cu 20-30 de minute inainte de ora de culcare ar putea sa va ajute sa aveti un somn mai adanc si mai odihnitor.

  • Smoothie cu prune si cirese pentru un somn mai odihnitor

    O solutie naturala pentru un somn mai linistit, aceasta reteta ofera corpului melatonina (ciresele bine coapte), aroma usor picanta a ghimbirului (cu antioxidanti si efect antiinflamator) si scortisoara cu aroma ei exotica (calmeaza sistemul nervos), alaturi de fibrele si vitaminele din prune.

  • Bautura cu musetel si mirodenii pentru un somn odihnitor

    Ceaiul de musetel, baut cald si cu putina miere, este o reteta clasica pentru a linisti, vindeca si ajuta corpul sa reziste stresului cotidian. Dar in aceasta varianta acelasi ceai (din pliculete sau si mai bine din planta uscata si maruntita) este recomandat inainte de culcare, o cana ajutandu-va sa aveti un somn linistit si odihnitor. O solutie simpla in cazul crizelor de insomnie.