5 fructe care va ajuta sa slabiti

 Conform nutritionistilor dietele sanatoase si echilibrate ar trebui sa previna aparitia unor kilograme nedorite in timp. De asemenea si sanatatea se va situa la un cu totul alt nivel daca urmam sfaturile specialistilor din acest domeniu.

Chiar si asa, fast food-urile inca mai sunt preferatele multora dintre noi din lipsa de timp pentru a gati sau din lipsa banilor care au devenit o problema tot mai mare. In aceste conditii o masa sanatoasa poate parea un moft costisitor.

Ce puteti face  pentru o conditie sanatoasa lipsita de kilograme in plus ?

Consumul ridicat de fructe si legume este cel mai bun raspuns. Totusi daca urmariti in principal doar pierderea in greutate, exista anumite fructe care v-ar putea ajuta.

Multa lume considera ca avocado este o leguma. Probabil pentru ca nu este dulce. Acesta este insa un fruct foarte sanatos.

Avocado contine multi acizi grasi monosaturati care ridica nivelul colesterolului bun. Totodata acest fruct este o sursa bogata de vitamina B, vitala pentru sistemul nervos si pentru conservarea energiei organismului pentru ca acesta sa functioneze la un nivel optim.

Minunile pe care le face avocado cand vine vorba de pierderea in greutate se datoreaza continutului de grasimi si fibre. Adaugand o felie sau doua de avocado intr-o salata, aceasta va contine mai multe fibre si grasimi sanatoase ce va vor oferi un sentiment de saturatie chiar si dupa mult timp de la terminarea mesei.

Rosiile sunt si ele trecute pe lista alimentelor bune pentru slabit. Cu un continut bogat de licopen, carotenoidul care ofera culoarea specifica rosiilor, cunoscut si pentru proprietatile lui antioxidante, aceste fructe lupta si cu radicalii liberi care pot afecta tesuturile organismului nostru.

Cercetarile au aratat de asemenea corelatii intre nivelul ridicat de licopen din organism si diminuarea riscurilor de cancer la prostata.

Prin continutul bogat de fibre rosiile sunt perfecte pentru o dieta impotriva kilogramelor in plus. De asemenea cateva felii au capacitatea de a stabiliza nivelul zaharului din organism.

Zmeura poate fi mancata in multe feluri si in combinatii diverse. Indiferent de anotimp, ocazie sau fel, consumul acestui fruct de padure este intotdeauna sanatos.

Zmeura poate da gust branzei de vaci pe care ati putea sa o mancati seara.

Oricand va puteti indulci cu zmeura fara a va gandi la calorii in plus. Contin foarte multe fibre si antioxidanti cruciali in dieta oricarei persoane.

Contin si un alt compus, resveratrol, foarte bun in procesul celulelor de a metaboliza grasimile. Cele mai noi cercetari au demonstrat ca ajuta si la prelungirea duratei de viata.

Grapefruit-ul ajuta la reglarea nivelului de insulina din organism si totodata stabilizeaza continutul de zahar din sange. Tinand sub control aceste doua aspecte veti avea un corp sanatos si in forma. In plus, atuinci cand nivelul de insulina este gestionat corespunzator poftele spontane dispar. Insulina ajuta si la arderea rapida a grasimilor.

Merele verzi pot fi o arma impotriva kilogramelor in plus. Sunt dulci, aromate si va ajuta sa aveti un corp sanatos. Acestea contin pectina, o fibra care ajuta la reglarea nivelului grasimilor din sange si ajuta la un nivel optim al colesterolului.

Foto: 1

Articole asemănătoare

  • Cinci alimente care te intineresc

    Ardeiul gras rosu este perfect in salate, copt, pus pe o sandvis sau ca o gustare intre mese, insa dincolo de gust ofera organismului antioxidanti (unul dintre cele mai bune alimente pentru un aspect mai tanar) care ne ajuta sa ne simtim mai bine, multa vitamina C, au proprietati anti-inflamatorii si ajuta tenul sa reziste mai bine la soare, poluare, toxinele din aer. Este de preferat sa il mancam crud, intr-o salata sau taiata in felii, ca gustare, decat gatit.

  • Cinci motive pentru care este bine sa mananci ardei iute

    Ardeiul iute rosu are un nivel ridicat de betacaroten, esential pentru buna functionare a organismului, si consumat de preferinta crud va ajuta sa aveti un sistem imunitar mai puternic si sa rezistati in fata infectiilor si bolilor de sezon.

  • Stiati ca? Bananele

    Au putine calorii, mult potasiu, vitamina B6, fibre, alaturi de fier, zinc, magneziu, fosfor, si daca le mancati regulat va ajuta sa va protejati de boli cardiovasculare, reduc riscul atacului cerebral si va apara de anumite tipuri de cancer, reduc apetitul, regleaza digestia, readuc buna dispozitie si pot servi la refacerea sistemului nervos.

  • Cinci fructe si legume pentru o memorie mai buna

    Broccoli - antioxidanti, multa vitamina K, proprietati antiinflamatoare si antioxidante, pe scurt o leguma care va ajuta creierul sa se mentina mai multa vreme tanar, previne intr-o mare masura pierderile de memorie asociate inaintarii in varsta.

  • Flori care te ajuta sa dormi mai bine

    O planta rezistenta ce are nevoie de mai putina ingrijire decat alte specii, aloe vera este si un remarcabil purificator natural al aerului