Alimente care contribuie la fermitatea pielii

 Pe masura ce inaintam in varsta, pielea noastra incepe sa isi piarda din fermitate, tesutul gras dispare, iar productia de colagen si elastina incetineste.

Iar incercarea noastra de reparare a tesuturilor pielii cu creme si unguente ori cu preparate injectabile si chirurgie nu este intocmai o buna solutie.

Cercetarile ne arata ca o optiune mai buna ar fi sa acordam importanta asupra a ceea ce mancam, pentru a ajuta in acest mod pielea sa lupte impotriva semnelor de imbatranire ale acesteia.

Unele alimente care contin cereale integrale pot avea un efect benefic asupra pielii noastre.

Ati putea incepe prin a consuma soia sau prin a adauga produse de soia la alimentatia dumneavoastra zilnica, acestea contribuind la o crestere a fermitatii pielii.

Acizii grasi esentiali, precum Omega-3, pot ajuta pielea sa retina umezeala si sa imbunatateasca vizibil aspectul moale al pielii.

Omega-3 puteti gasi in pestii de apa rece sau in uleiul din semintele de in.

De asemenea, vitaminele A si C aduc o mare contributie pentru piele.

Vitamina A ajuta la repararea celulelor deteriorate ale pielii, in timp ce vitamina C poate ajuta la prevenirea unor daune provocate de soare, care conduc la aparitia primelor semne de imbatranire.

Cea mai buna modalitate de a obtine rezultate complete o reprezinta aceea de a aplica pe piele o crema corespunzatoare, incluzand insa in dieta dumneavoastra si alimente sau suplimente de vitamine, care va vor oferi numeroase beneficii.

Alimentele bogate in vitamina A sunt morcovii, cartofii dulci, laptele si galbenusul de ou.

Citricele, rosiile si broccoli contin vitamina C.

In general, pentru mentinerea sanatoasa a pielii, este necesar sa mancam un amestec de fructe si legume, astfel incat organismul nostru sa asimileze antioxidantii si alte substante nutritive valoroase.

Antioxidantii au rolul de a elimina radicalii liberi daunatori, care afecteaza celulele pielii. De asemenea, se crede ca radicalii liberi daunatori sunt responsabili de aparitia ridurilor si a semnelor de imbatranire.

Alte alimente bogate in antioxidanti sunt uleiul de masline, fructele, spanacul si verdeturile cu frunze.

Prin urmare, semnele de imbatranire nu pot fi in totalitate evitate, insa se poate aduce o imbunatatire a starii noastre de sanatate generala, manifestata printr-un efect pozitiv asupra aspectului pielii noastre.

Sursa foto

Articole asemănătoare

  • Rodia – un aliment necesar in sezonul rece

    Exista alimente care ar trebui consumate cat mai des in perioada sezonului rece, iar printre acestea se numara si fructul de rodie. Rodiile nu sunt simple fructe, sunt niste super fructe care se disting prin numeroase substante nutritive.

  • Cum tratam insolatia?

    Insolatia reprezinta una dintre cele mai frecvente afectiuni ale sezonului estival. Persoanele care sufera de insolatie se confrunta cu dureri de cap, stari de lesin, epuizare, arsuri la nivelul pielii, convulsii si in cazuri extreme cu halucinatii, aparute pe fondul nerespectarii unor reguli minime de precautie.

  • Tratament cu miere pentru parul deteriorat

    Exista in magazinele cunoscute sau mai putin cunoscute o sumedenie de produse, care servesc la ingrijirea pielii, a parului, a tot ceea ce tine de organism

  • Mandarinele, sanatate pentru piele

    Mandarinele sunt fructe ce contin multa vitamina C, acid folic si beta-caroten. Sucul de mandarine este foarte benefic pentru intretinerea pielii.

  • Trandafiri in miniatura, perfecti pentru infrumusetarea gradinii

    Daca sunteti in cautarea unor flori deosebite care prin aspectul lor sa contribuie la infrumusetarea gradinii de care intreg anul ati avut grija pentru a fi rasplatit cu flori superbe oferite de plante sanatoase, trandafirii de mici marimi sunt alegerea ideala.