Ceaiurile duc la o buna digestie

Ceaiurile, pe langa faptul ca hidrateaza, au si beneficii asupra sanatatii ca de exemplu protectia impotriva bolilor cardiace, a cancerului, deoarece contine antioxidanti. Iata cateva tipuri de ceai :

Musetelul usureaza digestia, fiind bun in tratarea nervozitatii si anxietatii.

Socul este recomandat in cazul gripei, sinuzitei sau guturaiului.

Daca durerile de cap va deranjeaza este de preferat un ceai de tei.

 

Un ceai de menta ajuta digestia, reduce flatulenta si ajuta la indepartarea senzatiei de greata.

Ceaiul de maces previne infectiile gripale si racelile.

Ceaiul de coada soricelului influenteaza in toate privintele in mod favorabil organele pelviene ale fiecarei femei.

Articole asemănătoare

  • Sfecla rosie si beneficiile pentru sanatate

    Conservata in otet, fiarta, coapta singura sau alaturi de alte legume in cuptor, rasa cruda intr-o salata plina de gust si prospetime sau folosita pentru un pahar de suc, sfecla rosie este o buna sursa de fibre, vitamina C, acid folic, magneziu, potasiu si fosfor, are putine calorii si un gust ce este pe placul multora

  • De ce este bine sa mancam fasole verde

    O excelenta sursa de vitamine, fasolea verde este plina de proteine, carbohidrati si vitamine, fie ca este vorba de vitamina A (ce mentine tineretea pielii si previne anumite boli cronice), K (regenereaza celulele si mentine sanatatea sistemului osos) sau C, dar este si o buna sursa de fier sau fibre, esentiale pentru buna functionare a sistemului digestiv.

  • Laleaua Formosa

    Sortiment cu inflorescente mari de o nuanta putin intalnita in cazul lalelelor, un galben aproape de citron imbinat cu verde proaspat, Formosa este o buna alegere pentru gradini si parcuri, dar este o floare ce poate fi cultivata la fel de usor in ghivece si jardiniere.

  • Laleaua Monte Spider

    Soi de un galben intens, proaspat, curat, si cu inflorescente ale caror petale amintesc prin forma mai curand crizantemele decat laleaua clasica, Monte Spider este o buna alegere pentru gradini si parcuri, dar poate fi cultivat la fel de bine si de usor in ghivece si jardiniere.

  • Busuiocul, de la retete delicioase la tratamente naturiste

    Proaspat si plin de gust, busuiocul este o buna sursa de vitamina A si C, contine fosfor, calciu, dar si multa vitamina K.