Dieta pe baza de grapefruit

Ideea ca in lupta cu kilogramele un aliment ar putea conduce, de unul singur, la rezultate miraculoase este frecvent criticata. Cu toate acestea exista produse, precum grapefruit-ul, care detin in mod cert un rol mai important decat altele in procesul de slabire.

Minunat este faptul ca dieta pe baza de grapefruit nu condamna nici la infometare, nici la un meniu special greu de urmat zilnic. O astfel de dieta va permite sa mancati cat de mult doriti si sa nu eliminati aproape nimic din meniul obisnuit.

Principiul este simplu: cu cat mancati mai mult grapefruit, cu atat este mai bine fiindca ardeti o cantitate mai mare de colesterol. Un alt aspect care trebuie precizat este durata minima de 12 zile in care trebuie sa urmati aceasta dieta.

Pentru mesele de peste zi, un exemplu de urmat ar putea fi urmatorul: 

La micul dejun: jumatate de grapefruit/ un sfert de ceasca cu suc proaspat de grapefruit; 2 oua; 2 felii de bacon;

La pranz: jumatate de grapefruit/un sfert de ceasca cu suc proaspat de grapefruit; salata cu orice tip de sos; carne de orice tip;

La cina: jumatate de grapefruit/ un sfert de ceasca cu suc proaspat de grapefruit; salata cu orice fel de sos/ legume condimentate gatite in unt; carne de orice fel pregatita dupa bunul plac; o ceasca de cafea/ o ceasca de ceai;

Daca alegeti sa consumati suc in loc de fruct, nu-l indulciti cu zahar.

Alimente interzise pe perioada dietei cu grapefruit: chips-uri, morcovi, ceapa verde, varza, rosii, ceapa alba, cartofi, telina, pastai, castraveti, salata verde, maioneza, orice fel de branza, hot dog, legume verzi, nuci.

Sursa foto

I. C.

 

Articole asemănătoare

  • Cuscus cu mazare si bacon

    Cuscusul este un produs pe baza de cereale mai rar intrebuintat in bucataria romaneasca dar extrem de apreciat pentru calitatile sale.

  • Fructele si legumele lunii Ianuare

    Fiind luna de dupa sarbatori si miezul iernii, ianuarie este o perioada mai delicata pentru sanatatea organismului. Printre principalele motive s-ar numara stresul si kilogramele acumulate dar si lipsa aparenta de surse veritabile de vitamine.

  • Probioticele. Ce sunt si de unde le procuram?

    Probioticele sunt bacterii implicate pe tot parcursul existentei noastre in functionarea organismului, insa cel mai mult ne sunt necesare in caz de diaree infectioasa, balonare, constipatie si cand urmam tratament pe baza de antibiotice.

  • Dietele pe baza de ceai

    Cine isi doreste sa scape de pernitele de grasime si de kilogramele in plus ar trebui sa incerce o dieta pe baza de ceaiuri

  • Importanta unei diete pe baza de plante

    In prezent in dieta noastra zilnica exista mai multe tipuri de alimente. Unii dintre noi prefera plantele, altii alimentele de origine animala.