Retete salate

Salata de morcovi si struguri

 

Este o gustare dulce, ce poate fi servita intre mese. Adaugand  scortisoara ajutati organismul sa isi regleze glicemia.

 

Ingrediente:

 

500 g morcovi

3 mere

300 g de struguri

200 ml iaurt degresat

suc de la o jumatate de lamaie

un varf de cutit de nucsoara

un varf de cutit de scortisoara

 

 morcovi

 

Mod de preparare:

Se dau morcovii prin razatoare, merele se curata de coaja si de cotor si se taie cubulete. Se prepara un sos din iaurt si suc de lamaie. Intr-un bol se pun morcovii, merele, boabele de struguri si se incorporeaza sosul. La final se presara nucsoara si scortisoara si se da la frigider inainte de a se consuma.

Articole asemănătoare

  • Ardeiul gras Etiuda, un soi dulce si usor de cultivat

    Atrage atentia de la inceput prin culoare, un galben spre portocaliu deschis, neobisnuit pentru aceasta leguma delicioasa, iar gustul va fi pe masura, foarte apreciat de cunoscatori: dulce, suculent, textura este crocanta, perfecta pentru salate sau conserve.

  • Cartofii Salad Blue, gust plin si nuante exotice

    Varietate de cartof cu o coaja de un violet in tente albastrui, pulpa fiind de un mov deschis, Salad Blue este insa un soi nu tocmai potrivit pentru salate, in pofida numelui, fiind ideal pentru copt sau piure, dar la fel de bun este si prajit sau fiert in abur.

  • Naranjilla - o portocala sau o rosie?

    Un fruct mic de culoarea unei portocale, coaja lucioasa si tare, gust acrisor-acid, naranjilla este o raritate in afara Americii de Sud, unde il veti intalni in diverse retete, ca o gustare simpla sau chiar in bauturi traditionale.

  • Patru plante aromatice si beneficiile pentru sanatate

    Mararul poate fi utilizat in medicina alternativa (sau pur si simplu introducandu-l in retete) pentru a combate indigestia si constipatia, pentru a calma sistemul nervos central si a ne ajuta sa avem un somn mai odihnitor si mai linistit, pentru un sistem imunitar mai puternic, dar si atunci cand ne dorim sa avem oase mai tinere si mai rezistente.

  • Solutii naturale pentru cresterea imunitatii

    Mai multe fructe, mai multe legume (pe cat posibil crude) in cele mai diverse retete, sub forma de sucuri sau smoothie, si pe masura ce corpul va primi mai multi nutrienti, vitamine si minerale veti constata, poate cu surprindere, ca racelile de sezon si afectiunile care altadata va dadeau atata bataie de cap nu mai sunt decat o amintire indepartata.