Smoothie cu prune si cirese pentru un somn mai odihnitor

Ingrediente:

1-2 prune mari, bine coapte, desfacute in jumatati
150 ml iaurt
1 cana cirese fara samburi
1 varf de lingurita ghimbir ras
1 varf de lingurita pudra de scortisoara

Mod de preparare: puneti in blender ciresele si prunele, spalate si fara samburi, alegand fructe cat mai coapte. Se adauga iaurtul (nu foarte rece), ghimbirul si scortisoara, mixand totul foarte bine. Cand aveti o compozitie omogena se poate bea la temperatura camerei. Daca are o consistenta prea densa se mai adauga iaurt dupa gust, amestecand usor.

Foto: goodfreephotos.com

 

Articole asemănătoare

  • Bautura cu musetel si mirodenii pentru un somn odihnitor

    Ceaiul de musetel, baut cald si cu putina miere, este o reteta clasica pentru a linisti, vindeca si ajuta corpul sa reziste stresului cotidian. Dar in aceasta varianta acelasi ceai (din pliculete sau si mai bine din planta uscata si maruntita) este recomandat inainte de culcare, o cana ajutandu-va sa aveti un somn linistit si odihnitor. O solutie simpla in cazul crizelor de insomnie.

  • Lapte cu turmeric pentru un somn mai odihnitor

    O cana de lapte cald bauta inainte de culcare este una dintre cele mai vechi solutii naturale pentru un somn linistit, dar in aceasta reteta, cu putin turmeric si scortisoara, va fi nu doar mai bun dar si mai eficient.

  • Smoothie cu banane si ananas pentru un somn mai bun

    O bautura cu gust intens de fructe si lapte de migdale (la fel de bun si cu lapte de soia), care baut seara, inainte de culcare, va asigura un somn mai odihnitor.

  • Cinci fructe pentru o digestie mai buna

    Bananele sunt o alegere foarte buna pentru a preveni sau trata mai usor problemele digestive: au putine calorii, dau repede senzatia de satietate si potolesc pofta de dulce, ofera corpului potasiu (mai greu de gasit in alte alimente) si pot fi folosite ca gustare, ca ingredient pentru un smoothie, in salate de fructe sau in diverse retete.

  • Smoothie cu iaurt si lamaie

    O reteta care ofera organismului vitamina C, o portie generoasa de iaurt pentru o digestie buna, ghimbir pentru un sistem imunitar mai puternic si mult gust. Este excelent cu iaurt simplu sau cu o cantitate egala de iaurt cu aroma de vanilie.