Ceai de musetel cu ghimbir si rozmarin pentru un somn odihnitor

Planta folosita in medicina naturista pentru a trata o gama larga de afectiuni, musetelul este infuzat alaturi de ghimbir, lamaie si rozmarin pentru un ceai cu gust placut, care va relaxa intregul organism. O cana din acest ceai, baut cald inainte de culcare, cu sau fara putina miere, ne ajuta sa avem un somn mai bun si mai odihnitor.

Ingrediente:

4 cani apa fierbinte
8 plicuri ceai de musetel
1 lingurita ghimbir proaspat ras
3-4 felii subtiri de lamaie
2 crengute de rozmarin
(optional) 2 lingurite de miere

Mod de preparare: ceaiul de musetel se pune la infuzat in apa fierbinte, alaturi de ghimbir, lamaie, rozmarinul strivit usor intre degete, lasand totul acoperit pentru 5-7 minute sau mai mult, dupa gust. Se adauga putina miere daca vrem un gust mai dulce si se bea o cana inainte de culcare.

Foto: freejpg.com

Articole asemănătoare

  • Smoothie cu nucsoara si lapte de migdale pentru un somn linistit

    Parfumata, nelipsita in multe retete de desert, nucsoara nu ofera doar un gust special, intens, dar are si surprinzatoare efecte relaxante, odihnitoare. Incarcata de antioxidanti, cu minerale si vitamine, nucsoara poate fi folosita intr-o reteta pentru un somn mai bun si mai linistit.

  • Bautura calda cu musetel si lavanda pentru un somn odihnitor

    Musetelul este un remediu clasic pentru o gama larga de afectiuni, fiind recomandat si pentru a trata insomnia si a asigura un somn mai linistit. Alaturi de lavanda (buna pentru a limita efectele stresului cotidian), putina miere si un lapte vegetal de calitate este o reteta cu gust placut, aromat, dulceag. Se bea o cana inainte de culcare.

  • Solutii naturiste pentru un somn mai bun

    Ceaiul de musetel (cu sau fara miere, dupa gust) este unul dintre cele mai des intalnite remedii naturiste, fiind folosit pentru a calma durerile usoare de gat si dinti, pentru a calma si relaxa intregul organism si mai ales sistemul nervos, dar si pentru a regla digestia. Dar o cana de ceai de musetel caldut bauta cu 20-30 de minute inainte de ora de culcare ar putea sa va ajute sa aveti un somn mai adanc si mai odihnitor.

  • Bautura cu musetel si mirodenii pentru un somn odihnitor

    Ceaiul de musetel, baut cald si cu putina miere, este o reteta clasica pentru a linisti, vindeca si ajuta corpul sa reziste stresului cotidian. Dar in aceasta varianta acelasi ceai (din pliculete sau si mai bine din planta uscata si maruntita) este recomandat inainte de culcare, o cana ajutandu-va sa aveti un somn linistit si odihnitor. O solutie simpla in cazul crizelor de insomnie.

  • Sapun natural preparat in casa, cu lamaie si rozmarin

    Sapunurile facute in casa, cu ingrediente naturale, confera pielii o aroma speciala. Va propunem sa preparati sapunul cu lamaie si rozmarin, bucurandu-va astfel de beneficiile acestuia si de mirosul sau delicat.