Ceai de musetel cu ghimbir si rozmarin pentru un somn odihnitor

Planta folosita in medicina naturista pentru a trata o gama larga de afectiuni, musetelul este infuzat alaturi de ghimbir, lamaie si rozmarin pentru un ceai cu gust placut, care va relaxa intregul organism. O cana din acest ceai, baut cald inainte de culcare, cu sau fara putina miere, ne ajuta sa avem un somn mai bun si mai odihnitor.

Ingrediente:

4 cani apa fierbinte
8 plicuri ceai de musetel
1 lingurita ghimbir proaspat ras
3-4 felii subtiri de lamaie
2 crengute de rozmarin
(optional) 2 lingurite de miere

Mod de preparare: ceaiul de musetel se pune la infuzat in apa fierbinte, alaturi de ghimbir, lamaie, rozmarinul strivit usor intre degete, lasand totul acoperit pentru 5-7 minute sau mai mult, dupa gust. Se adauga putina miere daca vrem un gust mai dulce si se bea o cana inainte de culcare.

Foto: freejpg.com

Articole asemănătoare

  • Bautura calda cu musetel si lavanda pentru un somn odihnitor

    Musetelul este un remediu clasic pentru o gama larga de afectiuni, fiind recomandat si pentru a trata insomnia si a asigura un somn mai linistit. Alaturi de lavanda (buna pentru a limita efectele stresului cotidian), putina miere si un lapte vegetal de calitate este o reteta cu gust placut, aromat, dulceag. Se bea o cana inainte de culcare.

  • Solutii naturiste pentru un somn mai bun

    Ceaiul de musetel (cu sau fara miere, dupa gust) este unul dintre cele mai des intalnite remedii naturiste, fiind folosit pentru a calma durerile usoare de gat si dinti, pentru a calma si relaxa intregul organism si mai ales sistemul nervos, dar si pentru a regla digestia. Dar o cana de ceai de musetel caldut bauta cu 20-30 de minute inainte de ora de culcare ar putea sa va ajute sa aveti un somn mai adanc si mai odihnitor.

  • Smoothie cu prune si cirese pentru un somn mai odihnitor

    O solutie naturala pentru un somn mai linistit, aceasta reteta ofera corpului melatonina (ciresele bine coapte), aroma usor picanta a ghimbirului (cu antioxidanti si efect antiinflamator) si scortisoara cu aroma ei exotica (calmeaza sistemul nervos), alaturi de fibrele si vitaminele din prune.

  • Bautura cu musetel si mirodenii pentru un somn odihnitor

    Ceaiul de musetel, baut cald si cu putina miere, este o reteta clasica pentru a linisti, vindeca si ajuta corpul sa reziste stresului cotidian. Dar in aceasta varianta acelasi ceai (din pliculete sau si mai bine din planta uscata si maruntita) este recomandat inainte de culcare, o cana ajutandu-va sa aveti un somn linistit si odihnitor. O solutie simpla in cazul crizelor de insomnie.

  • Sapun natural preparat in casa, cu lamaie si rozmarin

    Sapunurile facute in casa, cu ingrediente naturale, confera pielii o aroma speciala. Va propunem sa preparati sapunul cu lamaie si rozmarin, bucurandu-va astfel de beneficiile acestuia si de mirosul sau delicat.