Capcanele calorice din legume si fructe

Desigur, fructele si legumele sunt cele mai sanatoase alimente, acestea detinand toate vitaminele necesare organismului pentru o dezvoltare armonioasa si corecta. Totusi acestea pot detine si un continut caloric deloc multumitor, in special pentru persoanele care doresc sa se mentina in cea mai buna forma.
 
Bananele
Aceste fructe contin 95 de calorii pe 100 grame si o cantitate semnificativa de minerale si vitamine. Cine isi doreste sa slabeasca este sfatuit sa nu consume zilnic banane, deoarece acestea nu reprezinta tocmai o gustare saraca in calorii.

Mazarea
Mazarea are 82 calorii pe 100 grame, u alte cuvinte putem sta linistiti atunci cand mancam preparate din aceasta leguma. In Anglia in jurul anului 1433 s-a se decis de catre parlament ca doar nobilii au onoarea de a se infrpta din boabele de mazare.

Varza
Aceasta leguma contine doar 23 de calorii pe 100 grame, reprezentand si o compensare a felurilor de mancare cu carne de pasare (rata).

Maslinele verzi
100 de grame de masline verzi contine 145 calorii! Cu toate acestea nu trebuie sa lipseasca de pe platouri atunci cand organizati o masa festiva sau o petrecere. Acestea nu pot fi inlocuite cu maslinele negre, deoarece in primul rand acestea au 294 calorii, iar in al doilea rand cele verzi ajuta la prevenirea mahmurelii.

Avocado
In ceea ce priveste fructele si legumele Avocado contine un record in cantitatea de calororii: 217! Motivul este continutul ridicat de 32% al grasimilor. Cu toate acestea avocado face bine cand avem febra musculara si ne protejeaza de starile de rau care pot aparea pe masina.

Cartofii dulci
Aceste legume contin 111 calorii pe 100 grame, insa auc la fel de multa Betacarotina (Vitamin A) precum morcovii, iar de aceea sunt aimente excelente pentru protejarea si mentinerea vederii.

Usturoiul
100 grame de usturoi contine 142 calorii, insa nieni nu consuma atata, doar daca vrea sa tina vampirii cat mai departe!

Sursa foto 

Articole asemănătoare

  • Dieta alcalina – sanatate si vitalitate

    Prin schimbarea alimentatiei si introducerea in meniul zilnic a cat mai multor legume si fructe alcaline organismul capata mai multe energie si vitalitate, pierde in mod natural si sanatos din greutate, reduce simptomele unor boli cronice si, in ansamblu, creste calitatea vietii

  • Masca regeneratoare pentru fata cu morcov si mar

    Mastile pe baza de ingrediente naturale sunt folosite din ce in ce mai des la ora actuala. De aceea va invitam sa pregatiti o masca din legume si fructe, ce va va regenera pielea fetei: masca cu morcov si mar.

  • Salata parfumata de portocale cu capsune

    Este vremea salatelor din legume si fructe proaspete si pentru aceasta trebuie sa profitam consumand cat mai multe, deoarece sunt pline de vitamine. O astfel de salata pe care vi-o recomandam este salata parfumata de portocale cu capsune.

  • Masca faciala cu miere si rosii, pentru un ten gras

    Asa cum corpului ii oferim legume si fructe consumandu-le aproape zilnic, si tenul nostru are nevoie de nutrienti pentru aspectul sau plin de sanatate. Pentru a beneficia de acestia, puteti realiza acasa masti cu legume ori cu alte ingrediente naturale.

  • Salata cu legume si fructe de mare

    Printre salatelele delicioase si hranitoare se poate regasi si cea cu fructe de mare. Fructele de mare sunt bogate in nutrienti, contin beta-caroten, acizi Omega-3, minerale si altele.