Consumul de alimente pentru frumusetea pielii

 Poate v-ati intrebat deseori ce alimente trebuie sa consumati pentru ca pielea dumneavoastra sa fie frumoasa si sa devina si mai mult asa.

Un lucru cert este acela ca un consum al anumitor alimente poate imbunatati aspectul pielii noastre, al parului, unghiilor si ochilor.

O dieta bogata in fito-compusi pot stimula repararea ADN-ului, cresterea productiei de colagen, reducerea inflamatiei, imbunatatirea fluxului sanguin.

Acest lucru actioneaza in doua directii: pe o parte, va mentine sanatosi, iar pe de alta parte va mentine tineri pentru mai mult timp.

Cremele si lotiunile pot face minuni pentru pielea dumneavoastra, insa dieta este de departe cel mai important factor atunci cand vine vorba de a avea o piele sanatoasa.

Frumusetea este dependenta de starea generala de sanatate a corpului. Pentru ca aceasta sa arate cat mai bine, aveti nevoie de alegeri de viata sanatoase, incepand chiar cu alimentele pe care le mancati.

Prin urmare, daca doriti sa va simtiti pielea moale si ferma, aveti mai jos cateva alimente ce va ajuta:

- Afine - unele dintre cele mai puternice alimente naturale anti-imbatranire;

Ajuta la mentinerea elasticitatii pielii, consolideaza gingiile si contribuie la sanatatea vederii dumneavoastra.

caise

- Caise - sunt foarte bogate in fibre, vitamina C si acid folic;

- Fasole - contin fibre, fitochimicale, proteine, calciu si magneziu, care stabilizeaza zaharul din sange si nivelul de colesterol;

- In, seminte de struguri, alge marine, spirulina, macris - acestea sunt foarte bogate in zinc, care este vital pentru sanatatea pielii noastre;

In plus, sunt cunoscute ca ajutor in cazul acneei.

- Ulei din seminte de struguri - are oligoelemente, seleniu, zinc, cupru si fier;

Este, de asemenea, o sursa unica de procyanidine oligomeric, care este cunoscuta pentru ca imbunatateste elasticitatea pielii noastre.

- Mei - este o samanta hranitoare, bogata in siliciu, care este benefica pentru pielea, parul si unghiile noastre;

- Ovaz - este foarte bogat in fibre solubile si carbohidrati complecsi;

In plus, mai contine si un nivel ridicat de fier, mangan, fosfor, calciu, vitaminele B si E si siliciu.

Siliciul este deosebit de importanta pentru o piele sanatoasa, prin mentinerea nivelului de colagen.

- Miere - reprezinta o alternativa bogata in nutrienti pentru zaharul rafinat;

- Rodie - este o foarte buna sursa de antioxidanti polifenoli;

Acesti antioxidanti ajuta la neutralizarea radicalilor liberi care ne pot afecta pielea.


Consumand asemenea alimente, veti vedea pe propria piele beneficiile majore pe care acestea le pot aduce frumusetii pielii dumneavoastra, schimbarea in bine a sanatatii pielii si a felului in care aceasta arata si se simte.
 

Foto : http://www.gradinamea.ro/P-Caise-1000-10994.html

Articole asemănătoare

  • Masca cu banane si ulei de masline pentru un ten hidratat

    Utilizarea produselor cosmetice preparate la domiciliu din fructe proaspete ori legume si alte substante nutritive reprezita o modalitate simpla de curatire a pielii si totodata de hranire a acesteia. Va propunem o masca cu banane si ulei de masline pentru un ten hidratat.

  • Importanta unei alimentatii sanatoase pentru varstnici

    Consumul de alimente sanatoase inseamna in principal adoptarea unei diete care presupune preparate frumos colorate, pline de prospetime, creativitate. In plus sunt recomandate mesele in compania prietenilor si celor apropiati.

  • Masca pentru reimprospatarea pielii

    Pielea noastra, mai ales in sezonul rece, are nevoie de o ingrijire speciala. Pentru aceasta, o solutie optima o reprezinta prepararea unei masti la dumneavoastra acasa si anume masca pentru reimprospatarea pielii.

  • Importanta dietei pentru hidratarea pielii

    Dieta noastra de fiecare zi este raspunzatoare de aspectul exterior al pielii. De aceea, hidratarea optima a pielii se face din interior spre exterior.

  • Consumul de tomate - secretul oricarui organism sanatos

    Tomatele sau rosiile sunt furnizoare ale unei game foarte variate de beneficii in corpul uman fiind indispensabile oricarei diete care se doreste a fi sanatoasa.