Cura de slabire si vitalitate

 

 Aceasta cura dureaza o saptamana si, inainte de a va spune ce trebuie sa consumati in fiecare zi a saptamanii, trebuie sa va amintim ca este important sa tineti cont de urmatoarele sfaturi:

 

La trezire, pentru ca sa va rehidratati organismul si sa stimulati functiile digestive, beti un cocktail: amestecati intr-un pahar de apa minerala sucul unui morcov cu sucul unei jumatati de lamai. Beti acest cocktail cu circa un sfert de ora inaintea micului dejun.

 

La micul dejun este bine sa beti 1 ceasca de ceai verde (sau infuzie diuretica din cretusca, coacaze etc.), 1 bol de cereale fara zahar, lapte semi-degresat, 1 kiwi si o jumatate de banana.

 

Catre orele 16-17 beti 2 cesti de ceai verde.            

 

La culcare beti o infuzie depurativa din frunze de coacaze sau o infuzie calmanta de musetel.

 

Luni

 

La masa de pranz serviti pulpa de pui la cuptor cu ierburi aromatice si morcovi; 30 g branza + 1 felie de paine neagra, iar la cina taboule (salata libaneza) si 1-2 felii de paine cu gem de zmeura.

 

Marti

 

Serviti la pranz sparanghel cu salata proaspata si ierburi aromatice, plus un compot de fructe, iar seara un ghiveci de legume cu crema caramel.

 

Miercuri

 

Consumati la pranz sufleu de macaroane si fructe de sezon. Seara serviti cateva felii de jambon, fara grasime, plus 1 anghinare si 1 iaurt cu fructe (0% grasime).

 

Joi

 

Pentru pranz sunt recomandate legumele de sezon gatite la abur, o bucata de branza proaspata si 2 kiwi, iar pentru cina supa de legume, o felie de rasol de vita sau un albus de ou fiert tare si un mar.

 

Vineri

 

Masa de pranz este compusa din peste gatit in folie de aluminiu cu garnitura de praz si un iaurt cu fructe, iar masa de seara din supa de rosii si compot de fructe.

 

Sambata

 

La pranz veti consuma o felie de friptura de vita cu piure de morcovi si un iaurt cu fructe, iar seara veti consuma paste vegetariene (cu legume gatite la abur) cu sos de smantana si serbet.

 

Duminica

 

Mancati la pranz va fi compusa dintr-o omleta din 3 oua cu salata de fasole verde, rosii si patrunjel, 30 de grame de branza camembert si o felie de paine neagra. Seara este recomandata o felie de friptura de vitel cu garnitura de spanac si o salata de fructe de sezon.

Articole asemănătoare

  • Ce trebuie sa stim despre cura de detoxifiere din toamna

    Toamna si-a intrat in drepturi, venind cu bogatia de fructe si legume proaspete, dar si cu “alaiul” de virusuri si depresii. Pentru a face fata fluctuatiilor de temperatura, frigului, umezelii si infectiilor respiratorii specifice acestui sezon¸ organismul nostru are nevoie de o cura de detoxifiere.

  • Masca cu ulei de masline si oua impotriva caderii parului

    Daca aveti probleme serioase cu parul, luati in considerare si cateva tratamente cu ingrediente naturale care ii vor conferi firului de par sanatate si vitalitate. Va propunem sa incercati masca cu ulei de masline si oua.

  • Pizza din malai cu rondele de vinete si rosii

    Apreciate in curele de slabire, vinetele contin multa apa si au un aport caloric scazut. De aceea, pentru ca sunt indicate a se consuma in zilele calduroase, va propunem sa incercati reteta de pizza din malai cu rondele de vinete si rosii.

  • Shake din rosii si lapte batut

    Primavara este anotimpul in care apar in gradina si in piata o umedenie de legume aromate si proaspeta. Acum este timpul sa incepem sa mancam mai sanatos cu putinta pentru a avea o viata sanatoasa si plina de energie si vitalitate.

  • Ciuperci la cuptor cu sos de usturoi si rosii

    Reteta de ciuperci la cuptor cu sos de usturoi si rosii este o reteta pe cat de simpla, pe atat de gustoasa. Ciupercile constituie o sursa bogata de vitamine si antioxidanti, fiind utilizate si in curele de slabire.