Fructele uscate ofera corpului energie

 De secole, fructele uscate precum migdalele, nucile, stafidele, smochinele, caisele sau fisticul au fost considerate un simbol al prosperitatii si totodata al sanatatii.

Acestea ajuta la imbunatatirea sanatatii indiferent de varsta la care sunt consumate.

Fructele uscate sunt o sursa adevarata de energie si de nutritie, acestea avand multiple beneficii pentru sanatate.

Fisticul reduce nivelul colesterolului, imbunatateste fluxul de lichide in organism si este o sursa buna de proteine.

Caisele sunt bune pentru dezvoltarea creierului, pentru indigestii, constipatie, dureri de urechi, febra, boli de piele, cancer sau anemie.

Nucile scad nivelul colesterolului, controleaza zaharurile crescute in sange si imbunatatesc functiile cardiovasculare, datorita grasimilor nesaturate si cantitatilor de Omega-3 continute. Au, de asemenea, si proprietati antioxidante.

Stafidele ajuta la tratarea anemiei, febrei, constipatiei, ajuta la ingrijirea si protejarea ochilor, la ingrijirea dintilor si sanatatea oaselor.

Migdalele sunt si ele utile in amelioarea anemiei, constipatiei, tulburarilor de natura respiratorie, tuse, diabet, sunt bune pentru ingrijirea parului, a pielii, etc.

Nucile Cashew (Nucile de Acaju sau Anacardium occidentale) sunt o sursa excelenta de proteine si fibre. Sunt bogate in grasimi mono-nesaturate ce protejeaza inima. Acestea contin potasiu, vitamina B, acid folic, magneziu, fosfor, seleniu si cupru.

Contribuie la tratarea obezitatii si a calculilor biliari, a bolilor cardiace, imbunatatesc imunitatea si fluxul sanguin.

Fructele uscate sunt cunoscute pentru cantitatile substantiale de nutrienti esentiali pentru un organism sanatos.

Articole asemănătoare

  • Fructe pentru un sistem imunitar puternic

    Merele: rosii, galbene sau verzi, indiferent de soi sau de marime, merele sunt unele dintre cele mai populare fructe, si pe buna dreptate. Au multa vitamina C, gust placut, intaresc sistemul imunitar, au fibre si putine calorii, aduc relativ usor senzatia de satietate.

  • Fructe si legume bogate in vitamina A

    Nu este un mit ca morcovii, o gustare dulce si sanatoasa si un ingredient de baza pentru diverse retete, au multa vitamina A. Au fibre, putine calorii, sunt versatili si ofera corpului in doar 100 de grame de patru pana la cinci ori ncesarul zilnic de vitamina A.

  • Cinci fructe pentru o digestie mai buna

    Bananele sunt o alegere foarte buna pentru a preveni sau trata mai usor problemele digestive: au putine calorii, dau repede senzatia de satietate si potolesc pofta de dulce, ofera corpului potasiu (mai greu de gasit in alte alimente) si pot fi folosite ca gustare, ca ingredient pentru un smoothie, in salate de fructe sau in diverse retete.

  • Fructe si legume pentru mai multa energie in fiecare zi

  • Cinci motive pentru care este bine sa mananci pere

    Cei care mananca mai des pere ca gustare sau desert vor avea o digestie mai buna, ofera organismului un plus de fibre atat de necesare, iar secretia de sucuri gastrice este stimulata.