Limonada calda pentru un sistem imunitar puternic

Ingrediente:

4 cani apa plata sau minerala
sucul de la 1-2 lamai
4-5 cuisoare sfaramate
2 linguri miere
1 varf de lingurita pudra de ghimbir
½ lingurita scortisoara macinata
(optional) 1 lingura frunze de menta, tocate marunt

Mod de preparare: fierbeti apa intr-un vas, adaugand pe rand toate ingredientele (mai putin mierea) pe foc mic spre mediu. Se opreste focul, se acopera vasul si se lasa la infuzat pentru 15-20 de minute. Se scurge prin sita, se adauga mierea si dupa ce s-a amestecat bine se bea calda. Este o solutie naturala si pentru a calma gatul dureros sau a scapa mai repede de o raceala.

Foto: piqsels.com


 

Articole asemănătoare

  • Smoothie cu mar si sfecla pentru un sistem imunitar puternic

    Daca v-ati plictisit de suplimentele din farmacii puteti oferi corpului un plus de vitamine si minerale, esentiale pentru un sistem imunitar mai rezistent, cu retete de bauturi ca aceasta. Alegeti fructe cat mai coapte, sanatoase, aromate.

  • Cele mai bune surse de vitamina E

    Esentiala pentru un sistem imunitar puternic, vitamina E are proprietati antiinflamatorii, antioxidante, ajuta ochii sa fie mai sanatosi si este recomandata pentru a ajuta regenerarea tesuturilor, asa ca o vom intalni si in numeroase creme si produse cosmetice pentru intretinere.

  • Smoothie cu mango si mar pentru un sistem imunitar puternic

    Plin de vitamine, gustos, racoritor si satios (poate inlocui o gustare), este o reteta pentru orice moment in care avem nevoie de un sistem imunitar mai puternic.

  • Supa-crema de morcovi si ghimbir pentru un sistem imunitar puternic

    Dulce, dar cu note picante aduse de ghimbir, cu putine calorii pentru primul fel sau o gustare, delicioasa atunci cand este mancata fierbinte si relativ usor de pregatit, este o supa-crema de toamna sau iarna care are un gust bun si este utila si pentru un sistem imunitar mai puternic. Cu multe vitamine, ne ajuta sa rezistam mai usor in perioada rece in fata racelilor de sezon.

  • Fructe pentru un sistem imunitar puternic

    Merele: rosii, galbene sau verzi, indiferent de soi sau de marime, merele sunt unele dintre cele mai populare fructe, si pe buna dreptate. Au multa vitamina C, gust placut, intaresc sistemul imunitar, au fibre si putine calorii, aduc relativ usor senzatia de satietate.