Varza de Bruxelles

 Varza de Bruxelles este catalogata ca fiind o leguma de iarna. Aceasta are intr-un mod natural un continut mult mai scazut de grasimi si calorii fata de celelalte legume.

Cu toate acestea, spre deosebire de cele mai multe legume, varza de Bruxelles este o sursa bogata de proteine.

Varza de Bruxelles contine vitamina E, acid folic, potasiu si calciu. De asemenea este bogata si in fibre.

Aceasta poate proteja organismul impotriva cancerului si bolilor cardiace datorita fitochimicalelor si vitaminei C din compozitie.

Articole asemănătoare

  • 8 surse naturale de bioflavonoide aflate la indemana

    Bioflavonoidele sunt substante antioxidante pe care organismul le procura din mancarurile naturale. Fiindca sunt complementare vitaminelor, in literatura de specialitate mai sunt cunoscute sub denumirea de “vitamina P”.

  • Cultivarea legumelor de toamna, foarte avantajoasa!

    Dupa o vara in care fructele si legumele ne-au desfatat cu gustul lor, toamna este vazuta rareori ca aducatoare de belsug.

  • Ce deosebeste varza comuna de varza de Bruxelles?

    In perioada sezonului rece alimentatia trebuie sa respecte ca si in restul anului cerintele organismului uman furnizandu-i tot necesarul de substante nutritive.

  • Surse de vitamine

    Organismul primeste cele mai multe vitamine din consumul alimentelor. Daca acestea sunt naturale si nu contin conservanti, aportul de vitamine va fi unul normal si organismul va functiona optim, depasind cu usurinta problemele legate de stres, de usoare raceli sau forme mai noi ale gripei.

  • Reteta cu varza de Bruxelles

    Varza de Bruxelles cu sos alb, preparat din lapte, unt, faina si smantana. O retea simpla, sanatoasa si plina de vitamine si minerale.