Alimente bogate in proteine pentru micul dejun

 Micul dejun, fiind cea mai importanta masa a zilei, nu trebuie neglijata si, de asemenea, trebuie sa aveti grija si ce alimente consumati in acest moment al zilei.

Incercati sa mancati dimineata, adaugand in meniul dumneavoastra alimente bogate in proteine, pentru a obtine cat mai multa energie inca de la primele ore ale diminetii.

 

Oua

- sunt bogate in proteine;

- de asemenea, ouale ne ofera senzatia de satietate si sunt o mare sursa de luteina, care ajuta la mentinerea ochilor sanatosi;


Lactate

- cele mai multe produse lactate contin multe proteine;


Cereale integrale

- acestea furnizeaza fibre, care pot mentine nivelul de colesterol si sistemul digestiv sanatos;

 

Produse din soia

- produsele din soia furnizeaza corpului fibre necesare reducerii nivelului de colesterol;

 

Peste

- este bogat in proteine si grasimi sanatoase;

- somon sau ton - fiecare dintre aceste doua feluri de peste este bogat in acizi grasi Omega-3;

 

Carne (carne de pui sau carne de curcan)

- carnea cu un continut scazut de grasimi poate fi consumata la micul dejun;


Nuci, seminte de floarea-soarelui, dovleac si in, alune, fistic si arahide (unt de arahide)

- semintele contin toate elementele nutritive importante, necesare pentru o dezvoltare armonioasa a organismului;

- in plus, sunt excelente surse de proteine si acizi grasi esentiali nesaturati, care sunt necesari pentru sanatatea noastra;

- toate soiurile de fructe cu coaja lemnoasa au o valoare nutritiva ridicata;


Consumul de alimente bogate in proteine la micul dejun ne creeaza o stare de bine si de satietate pe intreg parcursul zilei. De asemenea, ne ajuta la pierderea in greutate, conform noilor studii.

Asadar amintiti-va ca adaugarea la mesele de zi cu zi a alimentelor bogate in proteine este, pur si simplu, o necesitate.

Sursa foto

Articole asemănătoare

  • Shake cu mango si lapte vegetal pentru micul-dejun

    O alternativa simpla si sanatoasa pentru micul dejun, este un shake plin de vitamine, proteine, nutrienti si un plus de energie pentru o zi lunga. Ar putea fi si prima oara cand introduceti in meniul zilnic semintele de chia, pe care ar fi bine sa le lasati la inmuiat peste noapte sau cel putin opt ore in apa rece, la frigider.

  • Pesmeti pentru ceai

    Pregatiti acasa pentru micul dejun sau pentru a va potoli pofta de rontait niste pesmeti pe care ii puteti consuma si alaturi de un ceai cald.

  • Omleta cu cartofi si ceapa

    O omleta gustoasa pentru micul dejun pe care o puteti prepara celor dragi este omleta cu cartofi si ceapa.

  • Omleta asiatica cu ardei gras si usturoi

    O reteta ideala pentru micul dejun este omleta asiatica cu ardei gras si usturoi. Ingredientele necesare sunt urmatoarele

  • Cate calorii are micul dejun?

    Musli, paine prajita si oua, croissant si cafea cu lapte - ce serviti de obicei la micul dejun? Noi va arata cate calorii contin anumite alimente specifice mesei de dimineata