Cum sa avem un abdomen plat?

 Alimentele consumate zilnic au rolul de a ne hrani organismul si de a-i oferi acestuia aportul necesar de vitamine pentru a functiona optim zilnic. Cu toate acestea, unele alimente catalogate nesanatoase deoarece contin aditivi toxici daunatori organismului se depun in locuri nedorite sub forma de grasime.

In aceste conditii, in functie de ce mancam, putem fi energici sau lipsiti de putere. Considerand ca mancam sanatos, daca alimentele consumate nu ofera organismului o cantitate optima de energie, inseamna ca nu am ales corect alimentele care sa ne ofere substantele nutritive de care avem nevoie pentru a ne simti in forma.

In cazul in care va doriti un abdomen plat, trebuie sa tineti cont de dieta, deoarece este un factor important nu doar in pastrarea siluetei ci si in pastrarea sanatatii.

O greseala frecvent intalnita (in special in randul femeilor) este interpretarea eronata a urmatoarei conditii: daca nu mancam vom scapa de burta si vom avea abdomenul plat. Recomandarea medicilor este de a manca de cel putin cinci ori pe zi, in cantitati mici.

Fiecare masa trebuie sa contina grasimi sanatoase, suficiente proteine si hidrati de carbon. Grasimile sanatoase se gasesc in migdale, unt de arahide, ulei de masline, nuci si in.

Daca mergeti la sala, proteinele vor ajuta la construirea si relaxarea muschilor dupa antrenamente. Intrucat veti avea mai multa masa musculara si prin antrenamente veti arde din caloriile in exces, veti avea un organism sanatos, cu putina grasime si un abdomen plat, asa cum probabil va doriti.

Consumul de apa ajuta la eliminarea toxinelor acumulate in organism. Bauturile carbogazoase, sucurile si bauturile alcoolice nu sunt recomandate. De asemenea, evitati zaharul.

Este necesar sa adaugati alimentatiei glucide complexe, nu simple. Carbohidratii sanatosi se regasesc in cereale, fructe si legume. Acestea va pot oferi energie pe durata intregii zile.

Mancati multe legume, pentru ca acestea au putine calorii si sunt o sursa buna de fibre.

Uleiurile de peste, bogate in Omega-3, contribuie la imbunatatirea functiilor creierului, inimii, articulatiilor si reduc valoarea zaharului din sange dupa fiecare masa.

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei. Nu trebuie neglijat. Incepeti ziua cu hrana sanatoasa, beti ceai verde (s-a dovedit ca acesta arde grasimea), si organismul dumneavoastra va fi sanatos, plin de energie si rezistent in fata multor afectiuni.

Pentru a sprijini organismul sa se refaca si sa arda grasimile este indicat ca dupa fiecare antrenament la sala sa consumati fructe si legume.

Incercati sa faceti un plan al dietei pe care o urmati. In fiecare zi a saptamanii notati ce veti manca pentru o responsabilitate sporita asupra alimentatiei. In aceste conditii veti avea un corp sanatos si un abdomen asa cum v-ati dorit, plat si fara grasime.

Articole asemănătoare

  • Cinci solutii naturiste pentru un ficat mai sanatos

    Merele: se spune pe buna dreptate ca un mar pe zi tine doctorul departe, si datorita vitaminelor si pectinei acest fruct este mai mult decat o recomandare, devenind o necesitate. Indiferent de soi si de varietate, fie ca preferam mere galbene, verzi sau rosii, este recomandat sa le mancam crude, cu tot cu coaja. In afara substantelor nutritive marul ajuta organismul sa elimine mai repede toxinele, in special cele din tractul digestiv, iar "misiunea" ficatului va deveni astfel mai usoara.

  • Patru "antibiotice" naturale pe care le puteti folosi oricand

    Patru solutii naturale care pot sa ne ajute sa avem un sistem imunitar mai puternic, mai rezistent in fata infectiilor de tot felul, si introduse in alimentatie ne vor face mai sanatosi si, de ce nu, mai plini de energie.

  • Patru plante aromatice si beneficiile pentru sanatate

    Mararul poate fi utilizat in medicina alternativa (sau pur si simplu introducandu-l in retete) pentru a combate indigestia si constipatia, pentru a calma sistemul nervos central si a ne ajuta sa avem un somn mai odihnitor si mai linistit, pentru un sistem imunitar mai puternic, dar si atunci cand ne dorim sa avem oase mai tinere si mai rezistente.

  • Peeling-ul. Cum sa ne pregatim pielea pentru intampinarea verii

    In acest sezon – primavara – trebuie sa avem mai multa grija de pielea noastra, sa o pregatim pentru vara si pentru soarele dogoritor

  • Masca din avocado pentru un ten foarte fin

    Dupa cum bine stim noi suntem cei care trebuie sa avem mare grija de pielea noastra, sa ii dam ceea ce ii este necesar, sa o rasfatam si sa o ajutam sa fie sanatoasa si stralucitoare