Mic dejun cu cereale

 Cerealele contin de obicei putine grasimi si sunt bogate in fibre. Drept exemplu putem alege cerealele cu un continut de grau, tarate ovaz sau orz de pana la 100%. Spre deosebire de cerealele rafinate, cele integrale sunt mult mai lent digerate, iar substantele nutritive continute sunt asimilate de organism treptat.

Astfel va veti simti pentru o perioada indelungata satul si veti evita gustarile dinainte de masa de pranz.

Cerealele cu fructe

Multe produse cu cereale pe care le gasim in magazine contin fructe de padure, mere sau banane uscate. Acestea sunt adaugate in general in compozitia cerealelor rafinate, sarace in fibre. Drept urmare alegerea cea mai buna ar fi sa adaugati dumneavoastra fructele in cerealele integrale consumate.

Daca totusi optati pentru cerealele cu fructe, alegerea nu este una gresita.

Cele din gama muesli care au aparut acum cativa ani si sunt considerate  alimente sanatoase nu sunt toate tocmai in regula. Unele branduri au chiar o reputatie controversata din cauza continutului ridicat de zaharuri din compozitie. Foarte important este sa consultati cu atentie etichetele.

Pentru ca alegerea sa fie una buna cautati cerealele fara indulcitori, optand totodata pentru adaugarea fructelor separat. Acestea sunt dulci si contin zaharuri sanatoase, iar fibrele naturale transforma micul dejun intr-unul bogat in carbohidrati sanatosi.

Nu in ultimul rand puteti sa va preparati cerealele acasa, cumparand produse sanatoase precum ovaz sau alte cereale integrale pe care sa le pregatiti cu fructe proaspete, congelate sau uscate.

Un factor important ramane eticheta produselor cumparate. Valorile nutritionale mentionate de producator va vor oferi informatii in legatura cu continutul de fibre precum si continutul de zahar.

Foto: 1

Articole asemănătoare