Reteta zilei: Sucul pentru sporirea imunitatii


Sezonul rece poate fi o pacoste pentru persoanele cu imunitatea scazuta, si un prilej de reverie pentru cele cu organism sanatos. Postura in care noi vedem anotimpul depinde doar de atentia pe care o acordam, in viata de zi cu zi, alimentatiei. Sucul pentru sporirea imunitatii nu contine vreun ingredient anume care ar face minuni peste noapte, ci este o bautura clasica, bazata pe grapefruit, portocale si kiwi, de baut zilnic pentru a te mentine in forma. Oferind o mare cantitate de vitamina C, un ingredient esential impotriva racelilor, si doar 156 de calorii, sucul este perimis in cele mai variate diete.

Pentru doua portii aveti nevoie de:

1 grapefruit, curatat si taiat in bucati
2 portocale medii, curatate si taiate in bucati
3 fructe de kiwi (preferabil coapte) curatate si taiate in bucati

Mod de preparare:

Curatati fructele de coaja si amestecati-le foarte bine cu blenderul. Ocazional, razuiti peretii vasului pana cand compozitia se omogenizeaza. Sucul rezultat se poate dilua cu apa, dupa preferinta, si tine la frigider pana la 2 zile. Se agita inainte de servire.      

Informatii utile de nutritie:

Calorii per portie:156
Grasimi per portie:1g
Grasimi saturate per portie:0.2g
Grasimi mononesaturate per portie:0.1g
Grasimi polinesaturate per portie:0.3g
Proteine per portie:3g
Carbohidrati per portie:38g
Fibre per portie:6g
Colesterol per portie:0.0mg
Fier per portie:1mg
Sodiu per portie:5mg
Calciu per portie:79mg

Sursa foto: ourhomeremedies.com 

I. C.

Articole asemănătoare

  • Suc de portocale cu miere

    Un suc racoritor, exceptional pentru cresterea imunitatii si pentru hidratarea in perioada de vara. Se poate creste sau scadea cantitatea de miere, dupa gust.

  • Patru plante aromatice si beneficiile pentru sanatate

    Mararul poate fi utilizat in medicina alternativa (sau pur si simplu introducandu-l in retete) pentru a combate indigestia si constipatia, pentru a calma sistemul nervos central si a ne ajuta sa avem un somn mai odihnitor si mai linistit, pentru un sistem imunitar mai puternic, dar si atunci cand ne dorim sa avem oase mai tinere si mai rezistente.

  • Solutii naturale pentru cresterea imunitatii

    Mai multe fructe, mai multe legume (pe cat posibil crude) in cele mai diverse retete, sub forma de sucuri sau smoothie, si pe masura ce corpul va primi mai multi nutrienti, vitamine si minerale veti constata, poate cu surprindere, ca racelile de sezon si afectiunile care altadata va dadeau atata bataie de cap nu mai sunt decat o amintire indepartata.

  • Cele mai bune surse vegetale pentru sanatate

    Crude sau gatite, ca garnitura, gustare sau parte din reteta preferata, legumele sunt surse de vitamine, minerale si sanatate pe care nu le putem ignora. Varietatea de gusturi, soiuri, culori si gusturi va ajuta sa nu va plictisiti de aceleasi feluri de mancare, si cu cat includeti mai multe fructe si legume in regimul alimentar obisnuit cu atat mai repede veti simti beneficiile pentru sanatate. Iar unele legume sunt surse vegetale de sanatate pe care nu trebuie sa le ignorati.

  • Reteta de desert pentru weekend: Creme Brulee

    Cand ati savurat ultima data o portie de Creme Brulee? In caz ca nu stiati, aceasta nu e decat o denumire mai sofisticata pentru