Smoothie cu banana, lapte si cafea pentru mai multa energie

Ingrediente:

1 banana decojita, feliata subtire si tinuta la congelator pentru 30-40 de minute
½ cana de cafea neagra, fara zahar, rece
½ cana lapte rece
(dupa gust) scortisoara, nucsoara, cuisoare zdrobite, vanilie

Mod de preparare: amestecati bine intr-un blender banana congelata cu laptele si cafeaua pana cand bautura este fina si omogena, apoi adaugati un praf de scortisoara, nucsoara sau vanilie pentru un plus de savoare.

Foto: publicdomainpictures.net

Articole asemănătoare

  • Smoothie cu broccoli pentru mai multa energie

    Va place gustul de broccoli? Il puteti folosi intr-o bautura cu iaurt, mar si banana, si la final veti avea o bautura plina de vitamine si nutrienti, buna pentru digestie, sistemul imunitar si mai multa energie.

  • Smoothie cu mar si scortisoara pentru un plus de energie

    O bautura cu un gust de placinta cu mere, calda sau rece, plina de dulceata si cu notele exotice ale scortisoarei, excelenta ca gustare atunci cand este nevoie de mai multa energie. Poate fi o alegere buna si pentru cei care fac sport, pentru ca revigoreaza si ajuta corpul sa isi revina dupa efort.

  • Smoothie cu banana, scortisoara si cafea

    Cafeaua ne face multora dintre noi diminetile mult mai frumoase, dar daca vreti sa incercati altceva, aceasta este o reteta pentru un smoothie cu aroma boabelor bine prajite, dulceata bananei coapte si putina scortisoara.

  • Sapte surse naturale pentru un plus de energie

    Sunt momente cand avem nevoie de mai multa energie pentru a suporta programul cotidian, adesea mult prea stresant si obositor. Dar in locul unui suc plin de zahar, produselor de patiserie gustoase, dar nu prea sanatoase (in plus cu multe calorii) si dulciurilor din comert putem alege fructe sau legume proaspete, sub forma de gustare delicioasa. Iar in timp intregul organism va profita de aceste surse de vitamine si nutrienti.

  • Smoothie verde pentru mai multa energie

    O reteta simpla si clasica, in care se folosesc frunzele de spanac (preferabil proaspat) alaturi de laptele vegetal (de migdale pentru mai multa aroma) si o banana. Pentru mai mult gust si un plus de vitamine se adauga si putina miere naturala.