Smoothie cu piersica si capsuni

Ingrediente:
 
o jumatate de cana apa de cocos sau apa plata, dupa gust
o jumatate de cana capsuni spalate, taiate pe jumatate, fara codite
o cana de miez de piersica, taiat felioare
o jumatate de cana ananas congelat sau din conserva, scurs bine
(optional) o lingurita de ulei de in pentru Omega 3
 
Mod de preparare: puneti in blender felioarele de piersica, jumatatile de capsuni, apa de cocos si ananas, mixand totul bine. Se adauga la final lingurita de ulei de in daca nu va deranjeaza gustul pentru un plus de Omega 3. Se serveste cu sau fara cuburi de gheata, adaugand apa de cocos sau apa plata daca preferati o consistenta mai fluida. 

Foto: absfreepic.com
 

Articole asemănătoare

  • Smoothie cu ghimbir si caise

    Poate ca initial combinatia dintre caise si ghimbir ar putea parea nepotrivita, dar este un smoothie cu un gust dulce, placut, cu note orientale.

  • Smoothie cu castraveti si verdeata

    Un amestec de iaurt, castraveti si multa verdeata proaspata, detoxifiant si plin de vitamine, recomandat mai ales daca faceti efort fizic sau aveti nevoie de un smoothie cu note mediteraneene.

  • Smoothie cu banane si cafea

    Revigoranta si mai sanatoasa decat ar parea, aceasta combinatie de smoothie de fructe si cafea s-ar putea sa fie o surpriza placuta.

  • Smoothie cu banane si seminte de chia

    Cu multe vitamine, minerale, antioxidanti si proteine, semintele de chia pot fi introduse in nenumarate retete. Ce ar fi daca am incerca sa le folosim si pentru un smoothie cu banane?

  • Smoothie cu banane si condimente

    Un amestec pentru zilele reci (caz in care il veti pregati fara cuburi de gheata) daca vreti sa incercati un amestec de chefir sanatos cu banana si o combinatie de condimente exotice, picant-dulcege si curajoase.