Migdalele, aliment bogat in vitamine si nutrienti

 O alimentatie sanatoasa ce contine un consum moderat de migdale aduce numeroase beneficii organismului nostru deoarece migdalele contin multi nutrienti si sunt o sursa bogata de vitamina E (doar cu 25 de grame de migdale primim un procent de 70 % din doza zilnica recomandata din aceasta vitamina).

Migdalele contin in cantitati mari si magneziu, potasiu, zinc, fier, fibre si sunt o buna sursa de grasimi monosaturate, foarte sanatoase.

De asemenea, contin si calciu, amygdalin (vitamina B17) - un nutrient care s-a dovedit ca lupta cu diverse forme de cancer.

Substantele fotochimice din migdale aduc numeroase beneficii si sanatatii inimii. Reduc nivelul colesterolului si ajuta persoanele care urmeaza diete pentru a scadea in greutate.

Cateva migdale pe zi au capacitatea de a reduce riscul afectiunilor cardiace, prin diminuarea colesterolului "rau" din organism. Chiar daca acestea au fost considerate multi ani benefice pentru ingrasare, deoarece au multe grasimi si calorii, se pare ca sunt mult mai bune in dietele pentru slabit.

Totodata studiile efectuate de-a lungul timpului au demonstrat ca persoanele care mananca fructe cu coaja lemnoasa au un indice corporal de masa la un nivel scazut.

Articole asemănătoare

  • Cinci beneficii aduse de uleiul de catina

    Un supliment alimentar plin de vitamine si nutrienti, uleiul de catina are o cantitate mare de vitamina C (de peste 10 ori mai mult decat intr-o portocala), vitamina E, vitamina A, antioxidanti, acizi grasi Omega 3, 6 si 9, carotenoide, minerale, grasimi sanatoase, si lista substantelor nutritive poate continua.

  • Cinci motive pentru care trebuie sa mananci nuci pecan

    Mai putin cunoscute si apreciate decat nucile clasice, nucile pecan au inceput totusi in ultimii ani sa fie alese ca o gustare sanatoasa, gustoasa si plina de vitamine si nutrienti. Sunt mai dulci decat nucile cu care suntem obisnuiti, au un continut ridicat de grasimi benefice pentru organismul nostru, au un nivel ridicat de proteine, lipide si multi, foarte multi antioxidanti alaturi de vitamina E si A.

  • Despre fragi – gustosi si sanatosi

    Fragul, cu un gust mai bun parca decat oricare altul, este o comoara pentru sanatate. Tufele de fragi pot ajunge la maturitate la o inaltime de 20 de centimetri, incep sa infloreasca din luna aprilie, iar fructele se coc din luna mai pana spre sfarsitul lui iulie. Fragii sunt bogati in vitamine si minerale, contin vitaminele A, B1, E, C, B2, dar si potasiu, sodiu, calciu, magneziu, fier si fosfor

  • Conserve. Sos salsa de legume pentru sezonul rece

    Un sos ideal pregatit in propria bucatarie cu o varietate de legume si bogat in vitamine este sosul salsa de legume pentru sezonul rece. Bucurati-va de gustul exotic al acestui sos, folosindu-l mereu la mancarurile preferate.

  • Rulada de spanac umpluta cu sunca si sos alb

    Rulada de spanac umpluta cu sunca si sos alb este o mancare usoara si plina de vitamine, aceasta fiind binevenita pentru o masa la serviciu. Spanacul este bogat in potasiu si calciu, dar are si un continut ridicat de beta-caroten.