Muraturi. Sfecla rosie in otet

Daca nu ati incercat pana acum sfecla rosie in otet, va propunem sa o pregatiti de data aceasta ca muraturi pentru mancarurile preferate.

Ingrediente necesare:

1 kg de sfecla rosie

1 ceasca de otet

3 cesti cu apa


Mod de preparare:

Sfecla rosie se spala.

Apoi se pune la fiert.

Separat, se pune la fiert si apa.

La aceasta se adauga otetul si putina sare.

Sfecla gata fiarta se curata de coaja.

Apoi se taie rondele.

Rondelele se pun intr-un borcan.

Peste acestea se toarna otetul, care trebuie sa fie caldut.


Se pastreaza pentru iarna intr-un loc racoros.

Sursa foto

Articole asemănătoare

  • Smoothie cu suc de rodie si sfecla rosie

    Un pahar in care veti gasi suc de rodie, gustul dulceag de sfecla rosie coapta, cel acrisor de grepfrut, totul intr-un smoothie plin de vitamine, perfect pentru a intari imunitatea intregului organism in lunile de toamna si iarna.

  • Sfecla rosie cu miez de nuca si merisoare confiate

    Ne-am obisnuit cu sfecla rosie murata, coapta sau sub forma de suc, si este un ingredient bun pentru o gama larga de smoothie-uri. Dar in aceasta reteta contrastul dintre sfecla, miezul de nuca putin prajit si dulcele acrisor al merisoarele va surprinde cu siguranta orice musafir.

  • Chipsuri de sfecla rosie

    O gustare interesanta, dar cu destule calorii din cauza uleiului in care sunt prajite feliile de sfecla rosie.

  • Sfecla rosie din soiul Egipski

    Egipski este o varietate timpurie de sfecla rosie, foarte gustoasa si usor de conservat, de forma rotund turtita si un colorit visiniu inchis, in interior pulpa fiind suculenta si de nuanta roz spre visiniu. Este un soi pe care il putem adapta mai multor retete sau il putem conserva in otet, si la fel de bine poate fi folosit pentru sucuri si smoothie-uri.

  • Salate gustoase. Salata de sfecla rosie cu branza de capra

    O salata simpla si gustoasa, pentru o masa usoara la birou sau acasa, poate fi salata de sfecla rosie cu branza de capra. Desi gustul sau este dulce, aceasta are putine calorii.