Citeste articole din "Sanatate"

  • Ghimbirul in terapiile naturiste

    Ghimbirul in terapiile naturiste

    Ales pentru aroma sa picanta, usor de recunoscut, folosit sub forma de pudra, ras sau taiat in bucatele mai mari sau mai mici, ghimbirul este folosit tot mai des in bucatarie, in retete diverse, insa este de multa vreme o prezenta obisnuita si in medicina naturista.

  • Fructe pentru un sistem imunitar puternic

    Fructe pentru un sistem imunitar puternic

    Merele: rosii, galbene sau verzi, indiferent de soi sau de marime, merele sunt unele dintre cele mai populare fructe, si pe buna dreptate. Au multa vitamina C, gust placut, intaresc sistemul imunitar, au fibre si putine calorii, aduc relativ usor senzatia de satietate.

  • Smoothie cu varza rosie si seminte de chia

    Smoothie cu varza rosie si seminte de chia

    O bautura sanatoasa, cu multe vitamine, buna mai ales toamna cand sezonul rece se apropie, iar un sistem imunitar puternic este un aliat esential pentru a preveni racelile.

  • Ceai de ghimbir cu lamaie

    Ceai de ghimbir cu lamaie

    O bautura pentru zilele reci de iarna, cu gust puternic de ghimbir si note usor acide de lamaie, excelenta pentru un sistem imunitar mai puternic.

  • Smoothie cu prune si cirese pentru un somn mai odihnitor

    Smoothie cu prune si cirese pentru un somn mai odihnitor

    O solutie naturala pentru un somn mai linistit, aceasta reteta ofera corpului melatonina (ciresele bine coapte), aroma usor picanta a ghimbirului (cu antioxidanti si efect antiinflamator) si scortisoara cu aroma ei exotica (calmeaza sistemul nervos), alaturi de fibrele si vitaminele din prune.

  • Ceai negru cu mirodenii pentru un sistem imunitar mai puternic

    Ceai negru cu mirodenii pentru un sistem imunitar mai puternic

    Ceaiul negru este una dintre cele mai bune bauturi in zilele reci, iar in aceasta varianta se adauga scortisoara (antioxidanti), cuisoare (proprietati antivirale) si putin ghimbir (un remediu traditional pentru a reduce inflamatiile si riscul de infectii). O solutie naturala si delicioasa pentru un sistem imunitar mai puternic.

  • Fructe si legume bogate in vitamina A

    Fructe si legume bogate in vitamina A

    Nu este un mit ca morcovii, o gustare dulce si sanatoasa si un ingredient de baza pentru diverse retete, au multa vitamina A. Au fibre, putine calorii, sunt versatili si ofera corpului in doar 100 de grame de patru pana la cinci ori ncesarul zilnic de vitamina A.

  • Piperul negru in medicina naturista

    Piperul negru in medicina naturista

    O buna sursa de vitamina C sau K, dar si de magneziu, zinc, calciu, fier, potasiu, banalul piper negru (ce contine piperina, componenta care ii da gustul atat de familiar) nu este doar un ajutor de baza in bucatarie, dar poate fi folosit si in terapiile naturiste ca adjuvant in tratarea mai multor afectiuni.