Citeste articole din "Sanatate"

  • Ceai negru cu mirodenii pentru un sistem imunitar mai puternic

    Ceai negru cu mirodenii pentru un sistem imunitar mai puternic

    Ceaiul negru este una dintre cele mai bune bauturi in zilele reci, iar in aceasta varianta se adauga scortisoara (antioxidanti), cuisoare (proprietati antivirale) si putin ghimbir (un remediu traditional pentru a reduce inflamatiile si riscul de infectii). O solutie naturala si delicioasa pentru un sistem imunitar mai puternic.

  • Fructe si legume bogate in vitamina A

    Fructe si legume bogate in vitamina A

    Nu este un mit ca morcovii, o gustare dulce si sanatoasa si un ingredient de baza pentru diverse retete, au multa vitamina A. Au fibre, putine calorii, sunt versatili si ofera corpului in doar 100 de grame de patru pana la cinci ori ncesarul zilnic de vitamina A.

  • Kiwi pentru sanatate

    Kiwi pentru sanatate

    Unul dintre fructele cu cel mai mare continut de vitamina C, perfect ca o gustare sau pentru a fi folosit in diverse retete, este unul dintre fructele exotice preferate de multi, in care veti gasi si vitamina E, K, magneziu, fosfor, cupru, acid folic, luteina, antioxidanti. La fel ca si bananele si fructul de kiwi este o buna sursa de potasiu.

  • Mandarinele pentru sanatate

    Mandarinele pentru sanatate

    Mai mici decat portocalele, dulci si aromate, bune ca gustare sau sub forma de suc (dar si in diverse retete pentru desert), mandarinele sunt pentru multi citricele preferate.

  • Cinci motive pentru care este bine sa mancam curmale

    Cinci motive pentru care este bine sa mancam curmale

    Sunt fructe bogate in fibre, asa ca sistemul digestiv va beneficia din plin de acest aport atat de benefic. Consumate frecvent, curmalele usureaza digestia, regleaza tranzitul intestinal si previn constipatia. Le puteti include in meniu la dejun sau ca gustare dintre mese, induc repede senzatia de satietate, dar au multe calorii.

  • Gutuia in medicina naturista

    Gutuia in medicina naturista

    Un fruct frumos, cu gust dulce-acrisor, evocand zilele de toamna, gutuia este mai rar consumata ca gustare si mai mult sub forma de peltea, gem sau mancare, oferind organismului vitamina A, C si B, minerale, zaharuri.