Vitamina E

UleiVitamina E protejaza grasimile si vitamina A aflate in organism. Ca antioxidant, stabilizeza membranele celulelor.

Surse:
uleiurile vegetale cum ar fi cel de soia sau cel de porumb.

Semne ale lipsei de vitamina E: Anemia la copii si vatamare a nervilor la adulti.

Află mai multe despre

Articole asemănătoare

  • Cinci beneficii oferite de sucul de rodii

    Un pahar de suc de rodii ofera organismului vitamina A, vitamina E, vitamina C si acid folic (aproape jumatate din necesarul zilnic), antioxidanti, nutrienti, un tratament naturist eficient sub forma unei bauturi delicioase si mai ales sanatoase.

  • Cinci beneficii aduse de uleiul de catina

    Un supliment alimentar plin de vitamine si nutrienti, uleiul de catina are o cantitate mare de vitamina C (de peste 10 ori mai mult decat intr-o portocala), vitamina E, vitamina A, antioxidanti, acizi grasi Omega 3, 6 si 9, carotenoide, minerale, grasimi sanatoase, si lista substantelor nutritive poate continua.

  • Cinci motive pentru care trebuie sa mananci nuci pecan

    Mai putin cunoscute si apreciate decat nucile clasice, nucile pecan au inceput totusi in ultimii ani sa fie alese ca o gustare sanatoasa, gustoasa si plina de vitamine si nutrienti. Sunt mai dulci decat nucile cu care suntem obisnuiti, au un continut ridicat de grasimi benefice pentru organismul nostru, au un nivel ridicat de proteine, lipide si multi, foarte multi antioxidanti alaturi de vitamina E si A.

  • Alunele de padure pentru sanatate

    Dincolo de aroma alunele de padure ofera organismul o doza mare de acid folic, vitamina E, vitamina A, fibre, fosfor, fier, magneziu, dar in egala masura sunt o foarte buna sursa de proteine si au un continut caloric ridicat.

  • Cinci motive pentru care este bine sa mananci castraveti

    Legume indicate in perioada caniculara pentru ca ajuta la hidratarea organismului, cu putine calorii, castravetii contin multa vitamina A si vitamina C, vitamina E, enzime utile pentru o digestie mai usoara, saruri minerale (magneziu, potasiu, fier, calciu), iar consumul regulat ajuta la prevenirea actiunii nefaste a radicalilor liberi.