Cum sa mancam sanatos la birou?

 Foto: wizardrecipes.com

 Pentru a ocoli aparatele cu sanwichuri si snacksuri, mancaruri considerate nu foarte sanatoase din cauza grasimilor saturate continute, cei care obisnuiesc sa manance la birou ar trebui sa isi pregateasca de acasa alimentele pe care sa le consume in decursul celor opt sau mai multe ore petrecute la locul de munca deoarece asa vor fi energici si plini de sanatate.

Studiile au aratat ca mancand o data la patru ore metabolismul va functiona normal, iar energia noastra va fi constant la un nivel ridicat. In aceste conditii, in loc sa irosim maruntisul pe calorii nesanatoase, am putea sa ne pregatim destul de usor si repede de acasa mancarea cu care sa ne potolim foamea la birou.

Biscuiti integrali din grau si unt de arahide

Intre biscuitii cu aroma de unt de arahide de la automatul de la serviciu si biscuitii integrali din grau, cu unt de arahide direct din borcanul cumparat de la supermarket, cea mai buna alegere este evident cea care implica biscuitii integrali, pregatiti de acasa pentru cand veti dori o gustare consistenta.

Aproximativ 10 biscuiti integrali din grau impreuna cu o lingurita de unt de arahide vor oferi organismului dumneavoastra o combinatie complexa de carbohidrati si fibre care vor mentine glicemia din sange la un nivel optim pentru a va simti in forma. Totodata numarul caloriilor acestei gustari nu trece de 193.

Fructe

Fructele mereu au fost si vor fi alegerea cea mai buna pentru o dieta sanatoasa. In fiecare dimineata inainte de a pleca spre serviciu, daca obisnuiti sa sariti peste micul dejun de obicei, alegeti un mar, o banana, o para sau un strugure care sa va tina de foame.

Astfel veti asigura organismului nutrientii si vitaminele de care are nevoie pentru a functiona la parametri normali cu doar 90 de calorii, valoarea medie a unui fruct.

Popcorn si parmezan

Putina lume stie ca popcornul clasic poate fi transformat intr-o gustare delicioasa pe care o puteti savura atat la birou cat si acasa, in fata televizorului, alaturi de familie sau prieteni. Ingredientul secret este parmezanul. Aproximativ trei sau patru lingurite de parmezan vor oferi popcornului un gust deosebit. Intreaga gustare nu are mai mult de 150 de calorii.

Daca nu aveti frigider la birou pentru a depozita parmezanul, popcornul simplu este la fel de bun si sanatos, fara grasimi si doar 100 de calorii.

Fructele cu coaja lemnoasa

Orice fruct cu coaja lemnoasa este mult mai sanatos decat chipsurile. Migdalele spre exemplu contin grasimi sanatoase, benefice pentru inima si intregul organism. Sunt o sursa bogata de calciu, vitamina E, magneziu, potasiu, proteine si fibre.

In conditiile in care fructele cu coaja lemnoasa sunt bogate in calorii, acestea ar trebui consumate cu masura. Aproximativ 25 de migdale (170 de calorii) sunt destule pentru a va potoli foamea.

Articole asemănătoare

  • Cum prevenim diabetul zaharat tip 2?

    Exista obiceiuri alimentare la care foarte multe persoane nu pot sau nu vor sa renunte nici in ruptul capului. Consumul de dulciuri este unul dintre acestea, cu toate ca riscurile sale sunt bine cunoscute. Inainte ca diagnosticul sa fie ingrijorator, medicii ne recomanda sa invatam cum sa gestionam problema pentru a evita diabetul zaharat tip 2.

  • Cum sa mananci sanatos in oras

    Fie ca ne place sau nu, multi suntem nevoiti zilnic sa servim cel putin o masa in oras.

  • Cum sa slabesti sanatos?

    Vrei sa slabesti cat se poate de repede ca sa arati bine in concediu, la plaja? Desi sunt multe modalitati prin care poti slabi, o scadere in greutate prea rapida poate sa fie periculoasa.

  • Test: Duelul fast - food-urilor

    Big Mac sau Big Tasty Bacon? File de somon la gratar sau prajit? Urmatorul test ne va invata cum sa evitam cantitatea mare de calorii atunci cand mancam fast - food.

  • Contin conservele Vitamina C?

    Cum procedam daca pauzele intre cursuri sunt prea scurte sau daca in concediu suntem undeva pe drum si dorim sa mancam ceva repede? Astazi acest lucru nu mai reprezinta o problema exista o varietate de conserve. Intrebarea este: ce continut de vitamine detin alimentele conservate?