O metoda simpla si eficienta de a prepara limonada

Cand doresti sa prepari o cantitate mare de limonada, pentru rudele sau prietenii care te viziteaza, a stoarce lamaile se poate dovedi o metoda ineficienta si neinspirata. 

Ca sa castigi timp pretios atunci cand canicula de afara devine insuportabila, poti incerca urmatoarea reteta de limonada, pentru care ai nevoie doar de: 2-3 lamai, 50-100 g zahar macinat pudra si 1 litru de apa (rece sau la temperatura camerei). 

Intrucat se folosesc lamaile cu tot cu coaja, ideal ar fi sa cumperi dintre cele bio. Daca nu ai acces la astfel de produse, atunci poti folosi orice lamai, cu conditia sa le tii in apa fierbinte 12-15 minute, inainte de folosire, pentru a inlatura eventualele resturi de ingrasaminte sau pesticinde chimice.

Preparare:

1. Se pune zaharul in blender, se adauga lamaile taiate in 4 iar la urma apa apa.

2. Se foloseste zahar pudra pentru a se dizolva rapid. Cantitatea de zahar depinde de gustul propriu si ce fel de lamai folositi. La lamaile clasice folosesc 80 g.

3. Se mixeaza scurt in blender, la viteza maxima, doar pana lamaile sunt maruntite bine, fara a le lasa sa devina piure. Poate mine a durat 5-6 secunde, depinde de puterea blenderului.

4. Se strecoara fara a presa pulpa. Se pune in pahare si se serveste cu placere.

Sursa foto: goloso.de

I. C.

 

Articole asemănătoare

  • Fuctele de padure, printre principalele super alimente

    Fructele de padure au capatat recunoastere internationala in special datorita anumitor marci de sucuri. Cu toate acestea, trebuie sa recunoastem ca nu exista modalitate mai simpla si sanatoasa de a profita de beneficiile lor decat consumandu-le ca atare.

  • Salate gustoase. Salata de orez, cu rosii si ton

    O salata simpla si gustoasa puteti prepara intotdeauna pentru o masa usoara in orice moment al zilei. Va propunem sa degustati salata de orez, cu rosii si ton.

  • Mancaruri usoare. Cartofi natur cu unt si verdeata

    O reteta simpla si rapid de preparat este cea de cartofi natur cu unt si verdeata. Cartofii sunt bogati in proteine si fibre necesare organismului, dar mai contin si mult potasiu.

  • Paste delicioase. Spaghete cu sardine si sos de rosii

    O mancare speciala si plina de gust este reteta de spaghete cu sardine si sos de rosii. Sardinele sunt recomandate in alimentatie pentru sanatate, deoarece contin acizi grasi Omega-3, dar si calciu.

  • Mancare de morcovi cu masline verzi si coriandru

    O mancare simpla si cu un gust deosebit obtineti preparand reteta de mancare de morcovi cu masline verzi si coriandru. Morcovul este bogat in beta-caroten si vitamina A, fiind un puternic antioxidant si protejand pielea de actiunea radicalilor liberi.