Smoothie cu fructe de padure si putine calorii

Ingrediente:

1 cana lapte de migdale
1 cana fructe de padure congelate (de un singur fel sau combinate)
1 banana bine coapta
1 lingura unt de arahide
cuburi de gheata

Mod de preparare: puneti in blender laptele de migdale, adaugati fructele de padure (lasate pentru 20-30 de minute la temperatura camerei), banana decojita si feliata, untul de arahide si doua-trei cuburi de gheata. Mixati totul pana cand bautura este gata, omogen, fina. Se gusta si se mai poate adauga putin lapte de migdale daca este nevoie. Se serveste imediat, cu sau fara gheata, dupa gust.

Foto: publicdomainpictures.com


 

Articole asemănătoare

  • Smoothie de toamna cu fructe de padure si cidru

    Folositi fructe de padure congelate si un cidru de buna calitate, iar mierea (sau siropul de artar) adauga acele note dulci, delicioase.

  • Smoothie cu fructe de padure si varza rosie

    La prima vedere o combinatie neobisnuita de ingrediente, aceasta reteta ofera gustul acrisor al fructelor de padure si cel al verzei rosii, multe vitamine si nutrienti, totul pentru o bautura sanatoasa.

  • Smoothie cu fructe de padure congelate si nuca

    Fructele de padure congelate sau proaspete sunt un ingredient perfect pentru un smoothie delicios si sanatos. Pline de vitamine, cu gust proaspat, dulce acrisor, aromate, sunt versatile si transforma usor o bautura altfel banala intr-o placuta surpriza.

  • Smoothie cu fructe de padure si sfecla

    Plin de antioxidanti si vitamine, cu putine calorii si un gust placut, intens, dulceag, este o bautura pentru acele momente cand ai nevoie de un plus de energie. Sfecla rosie poate fi coapta sau fiarta pentru o aroma mai puternica.

  • Smoothie cu fructe de padure congelate

    Una dintre cele mai simple retete de smoothie-uri, cu gust dulce-acrisor de fructe de padure, se poate pregati la fel de usor cu fructe de padure proaspete, abia culese. Se poate folosi la fel de bine laptele de soia sau laptele de vaca.