Smoothie revigorant cu fructe de padure si varza rosie

Ingrediente:
 
o jumatate de cana varza rosie tocata
o jumatate de cana fructe de padure proaspete sau congelate (un singur fel sau amestecate)
un mar rosu mediu
o cana de lapte vegetal de migdale sau soia
o jumatate de cana iaurt fara arome
1-2 lingurite miere organica
doua lingurite cu varf seminte de in sau seminte de chia, inmuiate jumatate de ora in apa calduta
 
Mod de preparare: puneti in blender varza rosie, fructele de padure (decongelate daca este nevoie), marul fara seminte si taiat cubulete, laptele vegetal si iaurtul rece. Mixati totul bine, opriti si puneti semintele si mierea organica, pornind din nou blenderul. Cand compozitia este omogena se serveste fara gheata. Se mai poate adauga putin lapte daca smoothie-ul este prea consistent. Plin de vitamine si nutrieni, este o bautura care va reda energia atat de necesara si este o alternativa sanatoasa la bauturile cu multa cofeina si zahar.

Foto: pixabay.com

Articole asemănătoare

  • Cocktail de vara cu fructe de padure si grepfruit

    O bautura in care vodca se ascunde in fundal, mascata de gustul acrisor al fructelor de padure, cel putin astringent de grepfrut si iuteala piperului negru.

  • Smoothie cu fructe de padure si sfecla

    Plin de antioxidanti si vitamine, cu putine calorii si un gust placut, intens, dulceag, este o bautura pentru acele momente cand ai nevoie de un plus de energie. Sfecla rosie poate fi coapta sau fiarta pentru o aroma mai puternica.

  • Smoothie cu fructe de padure congelate

    Una dintre cele mai simple retete de smoothie-uri, cu gust dulce-acrisor de fructe de padure, se poate pregati la fel de usor cu fructe de padure proaspete, abia culese. Se poate folosi la fel de bine laptele de soia sau laptele de vaca.

  • Smoothie revigorant cu fructe de padure si cacao

    O bautura cu antioxidanti, gust placut de cacao si note acrisoare de la fructele de padure.

  • Smoothie cu fructe de padure si varza rosie

    Ne-am obisnuit sa o mancam mai ales sub forma de salata, dar varza rosie se poate folosi si pentru un smoothie, aducand organismului magneziu, vitamina C, vitamina A, fier. In special in perioada rece ar fi o alternativa usoara la salatele a caror pregatire dureaza sensibil mai mult.