Suc de morcovi si portocala pentru o imunitate mai buna

Ingrediente:
 
patru morcovi
un mar mare
o portocala mare
doua tulpini de telina
o lingurita cu varf patrunjel proaspat tocat
o lingurita zeama de lamaie
 
Mod de preparare: curatati morcovii de coaja si taiati-i felii. Marul se taie in cubulete, cu tot cu coaja, telina se spala, iar toate ingredientele, mai putin patrunjelul si zeama de lamaie, se pun in storcatorul de fructe. Cand este gata se presara deasupra patrunjelul proaspat si se adauga lingurita de zeama de lamaie pentru un plus de aroma si mai multa vitamina C.

Articole asemănătoare

  • Cinci fructe pentru o digestie mai buna

    Bananele sunt o alegere foarte buna pentru a preveni sau trata mai usor problemele digestive: au putine calorii, dau repede senzatia de satietate si potolesc pofta de dulce, ofera corpului potasiu (mai greu de gasit in alte alimente) si pot fi folosite ca gustare, ca ingredient pentru un smoothie, in salate de fructe sau in diverse retete.

  • Suc proaspat cu sfecla rosie, portocala si ghimbir pentru o imunitate mai buna

    O bautura cu gust puternic si dulceag, note picante si exotice, excelent ca gustare si recomandat pentru cei care isi doresc sa aiba un sistem imunitar mai puternic.

  • 10 alimente si bauturi pentru o imunitate mai buna

    Portocalele au multa vitamina C, sunt recomandate atat pentru a preveni cat si a ajuta la tratarea unor raceli si gripe, iar cei care le prefera ca desert au un sistem imunitar mai rezistent. Ca gustare sau sub forma de suc, eventual cu alte fructe sau cu putina miere, portocalele sunt pentru multi cele mai bune si sanatoase fructe.

  • Suc de morcovi si portocale pentru o imunitate mai buna

    Cu multa vitamina C si A, antioxidanti, fibre si acel ingredient surprinzator de sanatos (si putin picant) care este ghimbirul, aceasta reteta de suc proaspat este buna in orice anotimp, dar cu atat mai mult cat ne dorim un sistem imunitar mai puternic.

  • Smoothie pentru o digestie mai buna

    O bautura naturala cu ananas, iaurt si seminte de chia (fara sa lipseasca ghimbirul) pentru o digestie mai buna.